۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
دیدارهای چهره به چهره رئیس جمهور و مردم؛ مروج دلگرمی و امیدواری
یادداشت؛

دیدارهای چهره به چهره رئیس جمهور و مردم؛ مروج دلگرمی و امیدواری

همدان-«ارتباط چهره به چهره بامردم درسفر رئیس جمهور به همدان که با هدف شناخت مشکلات و تلاش برای حل آنها صورت می‌پذیرد دلگرمی آحاد جامعه را فراهم می‌آورد»این جمله ای از یادداشت فریدونی است که می خوانید.

غلامرضا فریدونی*؛ بازار: در آستانه سی امین سفر دولت مردمی آیت‌الله رئیسی به همدان هستیم، سفری که با هدف آشنایی با مسائل و مشکلات مردم و تلاش برای حل آنها صورت می‌پذیرد و علاوه بر آن، ارتباط چهره به چهره با مردم موجبات دلگرمی آحاد جامعه را فراهم می‌آورد.

رهبر معظم انقلاب بارها مهر تایید به این اقدام زدند و خدمات‌رسانی بهتر و جلب رضایت مردم، ایجاد انگیزه در جامعه، از بین رفتن فاصله بین دولتمردان و مردم و بالاخره تزریق روحیه امید به آینده را از کارکردهای مهم سفرهای استانی هیئت دولت شمرده‌اند.

آیت‌الله رئیسی در سال ۱۳۶۱ در حالی‌که تنها ۲۲ سال داشت به عنوان دادستان همدان منصوب شد و بسیاری از بزرگان استان خاطراتی از دوران مسئولیت ایشان ذکر می‌کنند

آیت‌الله رئیسی در سال ۱۳۶۱ در حالی‌که تنها ۲۲ سال داشت به عنوان دادستان همدان منصوب شد و بسیاری از بزرگان استان خاطراتی از دوران مسئولیت ایشان ذکر می‌کنند که حاکی از درایت، اخلاص، قاطعیت و هوش سرشار ایشان است.

حضور دکتر رئیسی در اوایل انقلاب در همدان، علقه‌ای بین مردم و ایشان ایجاد کرده که گویی او را فرزند خود دانسته و به او عشق می‌ورزند و رای قاطع مردم استان به آیت‌الله رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ گواه این مدعاست.

حضرت آیت‌الله رئیسی؛ همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین ظرفیت‌های زیادی در حوزه‌ گردشگری، کشاورزی، معادن، صنایع، فرهنگی و... دارد که متاسفانه در برخی از دولت‌های قبل کمتر مورد توجه قرار گرفته و عزم جدی شما را می‌طلبد تا با برنامه‌های کوتاه‌مدت و درازمدت به توسعه استان شتاب ببخشید.

همدان در هشت سال دولت روحانی، مورد بی‌مهری قرار گرفت؛ بسیاری از زیرساخت‌ها که باید تکمیل می‌شد رها شد که از آن جمله می‌توان به موضوع انتقال آب از سد تالوار به همدان اشاره کرد تا بعد از تصویب آن در سفر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۳ همچنان نگران کم‌آبی کشاورزان و مردم نباشیم

روشن است همدان در هشت سال دولت روحانی، مورد بی‌مهری قرار گرفت؛ بسیاری از زیرساخت‌ها که باید تکمیل می‌شد رها شد که از آن جمله می‌توان به موضوع انتقال آب از سد تالوار به همدان اشاره کرد تا بعد از تصویب آن در سفر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۳ همچنان نگران کم‌آبی کشاورزان و مردم نباشیم.

بسیاری از مراکز تولیدی و صنعتی همدان به تعطیلی کشانده شد و مدیریت غیربومی و غیرمسئول جز به گذران دوره مدیریتی به چیز دیگری نیاندیشیدند.

امروز چشم امید همگان به دولت مردمی سیزدهم است؛ سکاندار این دولت فقیهی عادل، کارآزموده و آشنا به امور است و از طرف دیگر مدیریت یکپارچه، بومی، دلسوز و کارآمد نیز عنان امور را به دست گرفته است.

استاندار همدان با کوله‌باری از تجربه مدیریتی و با سابقه‌ای روشن در جهاد و شهادت و با بهره‌گیری از توان فرزندان استان، پاشنه‌کشیده، شبانه‌روز برای خدمت به مردم در حرکت است.

امروز امید است با محوریت استاندار و اتحاد و یکپارچگی مثال‌زدنی در استان و عنایات ویژه دولت مردمی، قدم‌های بس بزرگ در حل معضلات تلنبار شده گذشته برداشته شود.


* فعال رسانه ای

کد خبر: ۱۶۴٬۴۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha