۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
عمده ذخایر کشور بالای ۶۶ درصد است
معاون اول رئیس جمهور:

عمده ذخایر کشور بالای ۶۶ درصد است

مخبر، معاون اول رئیس جمهور در همایش ملی طرح جهش تولید در دیمزارها با اشاره به اینکه عمده ذخایر کشورمان بالای ۶۶ درصد است‌ گفت: باید به نحوی عمل کنیم که حتی یک متر زمین دیم کشت نشده در کشور نباشد.

به گزارش بازار، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران در همایش ملی طرح جهش تولید در دیمزارها گفت: یکی از ویژگی‌های بزرگ امام (ره)، هنر به صحنه آوردن مردم بود با تدابیر شان برای حل مسایل خود مردم. حضرت آقا (امام خامنه ای) نیز هنرشان در جلب اعتماد مردم است. در چندین سال گذشته هر جا توانستیم اعتماد مردم را جلب کنیم، موفق بودیم. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب شما که باعث موفقیت تان شد، جلب اعتماد مردم درخصوص راهی بود که انتخاب کردید. این هنر در تعامل میان دولت و مردم باعث موفقیت تان شد. هر جایی که این هنر را فراموش کردیم باعث ایجاد مشکل شد.

مخبر با بیان اینکه حضرت آقا در انتخاب شعارهای سال کاملا هوشمندانه و تخصصی عمل می‌کنند، افزود: امروز عمده ذخایر کشورمان بالای ۶۶ درصد است و در برخی از کالاها نیز ذخایر کشورمان تا ۹۰ درصد رسیده است. ما باید به نحوی عمل کنیم که حتی یک متر زمین دیم کشت نشده در کشور نباشد.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: سخنان آقای ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی کاملا درست است‌ و بنظرم تولید در شیلات جزء مزیت‌های کشور ما است. کشور ما ۲۷۰۰ کیلومتر مرز دریایی دارد و ۳۰۰ کیلومتر به اقیانوس دسترسی دارد. هر کشوری که ۱۰۰ کیلومتر به دریا یا اقیانوس دسترسی دارد، زندگی صد میلیون نفر را مدیریت می‌کند. اقتصاد دریا ابعاد زیادی دارد، اما اینجا بحث شیلات است. وزارت جهاد کشاورزی‌ می‌تواند طرح دیگری در خصوص جهش تولید در شیلات تهیه کنند و به محضر حضرت آقا ارائه دهند.

کد خبر: ۱۶۴٬۲۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha