۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
آیین نامه رتبه بندی معلمان به گونه ای تدوین شده که حقوق این قشر تضییع شده است
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس:

آیین نامه رتبه بندی معلمان به گونه ای تدوین شده که حقوق این قشر تضییع شده است

نماینده مردم خلخال در مجلس با انتقاد شدید از عدم اجرای قانون رتبه بندی معلمان گفت: رتبه بندی معلمان اجرایی نشود، پرچمدار استیضاح وزیر آموزش و پرورش خواهم بود.

به گزارش بازار، سیدغنی نظری در نشست علنی امروز (سه شنبه ۴ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با انتقاد شدید از نوری وزیر آموزش و پرورش به دلیل عدم اجرای رتبه بندی معلمان گفت: در صورت تعلل بیش از حد در اجرای رتبه بندی معلمان و تضییع حقوق فرهنگیان، بنده پرچمدار استیضاح شما خواهم بود و این کار را به سرانجام می رسانم تا افکار عمومی بداند ما محکم پشت قانون ایستاده ایم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس یازدهم تصریح کرد: آیین نامه رتبه بندی معلمان به گونه ای تدوین شده که حقوق این قشر زحمتکش تضییع شده، اگر معلمان نبودند، بنده و شما محلی از اعراب نداشتیم.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ضرورت آسفالت و روکش مسیرهای حوزه انتخابیه خود گفت: علی رغم مکاتبات زیاد، اما هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است، دولت باید مجلس را در کنار خود بداند تا کارها به سرانجام برسد و وزارت راه اهتمام لازم در اتمام پروژه های مسیرهای خلخال به کوثر را داشته باشد.

نظری بر تکمیل سدهای معیشتی در منطقه خلخال و کوثر تاکید کرد و گفت: ۱۲ سد معیشتی در این منطقه باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.

کد خبر: ۱۶۴٬۲۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha