۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
وضعیت حقوق کارمندان و بازنشستگان خوب نیست
نماینده مردم علی آباد در مجلس:

وضعیت حقوق کارمندان و بازنشستگان خوب نیست

نوروزی، نماینده مردم علی آباد در مجلس، با بیان اینکه وضعیت حقوق کارمندان و بازنشستگان خوب نیست، گفت: تورم ۵۰ درصد اما حقوق بازنشستگان تنها ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش بازار، رحمت اله نوروزی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۴ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: وضعیت حقوق کارمندان و بازنشستگان خوب نیست، تورم ۵۰ درصد اما افزایش حقوق ها تنها ۱۰ درصد است.

نماینده مردم علی آباد در مجلس، در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، در خصوص کمبود نهاده های دامی افزود: جوجه ریزی کاهش پیدا کرده است، به این موضوع توجه کنید.

وی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش، تصریح کرد: وضعیت مربیان پیش دبستانی، نهضت سوادآموزی، معلمان خرید خدمت و غیرانتفاعی را یک بار برای همیشه حل کنید. مراجعه به نمایندگان بسیار زیاد است، آقای وزیر؛ بارها به این موضوع تاکید کرده ایم رتبه بندی باید اجرایی شود و شما باید صدای معلمان و فرهنگیان در دولت باشید چرا به اراده به این موضوع ورود نکرده و اجرای این قانون را به امروز و فردا موکول می کنید.

نوروزی اضافه کرد: فرهنگیان طلایه دار تعلیم و تربیت هستند و باید برای اول مهر با انگیزه در کلاس درس حاضر شوند. آقای نوری وزیر آموزش و پرورش؛ به جای نشستن در وزارتخانه به دولت و نزد آقای میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه و یا نزد معاون اول رئیس جمهور بروید و از این جمعیت فراوانی که سرمایه کشور هستند دفاع کنید. باید بلند شده و تحرک از خودتان نشان دهید و در دولت باید قوی ترین وزیر باشید.

کد خبر: ۱۶۴٬۲۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha