۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸
اختلاف ۳۰ درصدی پیشنهاد دولت با قیمت سازندگان| نرخ مشخصی به راه و شهرسازی پیشنهاد ندادیم
در گفتگو با بازار بیان شد؛

اختلاف ۳۰ درصدی پیشنهاد دولت با قیمت سازندگان| نرخ مشخصی به راه و شهرسازی پیشنهاد ندادیم

گرگان- مرتضوی، رئیس کانون سراسری انبوه سازان مسکن با تاکید بر ضرورت بروزرسانی قیمت ها در طرح نهضت ملی و قانون جهش تولید مسکن، گفت: انبوه‌سازان قیمت مشخصی به وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد نداده اند.

سید محمد مرتضوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: کانون انبوه‌سازان در حال دست یابی به توافقاتی با وزارت راه و شهرسازی در طرح نهضت ملی مسکن بوده و موارد مطروحه در جلسات مشترک امیدها برای حصول یک جمع بندی و اجماع موثر را افزایش داده است.

رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان کشور درباره این مساله که بعضی سازندگان از قیمت متری هشت الی ۱۰ میلیون تومان سخن می‌گویند، گفت: ما قیمت مشخصی را به وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد نداده‌ایم.

وی ادامه داد: نظر ما این است که با توجه به تغییرات نرخ تمام شده، یک بار دیگر به صورت کارشناسی قیمت‌ها را ارزیابی کنیم و به جمع‌بندی برسیم.

مرتضوی گفت: انبوه سازان در نرخ های پیشنهادی قیمت مفید را در نظر می‌گیرند و وزارت راه و شهرسازی قیمت غیرمفید را مدنظر دارد.

رئیس کانون سراسری انبوه سازان کشور افزود: بخشی از تفاوت در همین تبدیل نهفته است که حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد اختلاف نظر داریم که باید آن را حل کنیم.

وی بیان کرد: باید سرمایه‌های بخش خصوصی را که سرگردان است به حوزه مسکن بیاوریم و از سازندگان در هر شرایطی حمایت کنیم؛ حتی طرح‌های خرید تضمینی مسکن را داشته باشیم که مسبوق به سابقه است.

کد خبر: ۱۶۴٬۱۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha