۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
۱۰۰۰ میلیارد ریال برای آبرسانی شهرهای «الف» مازندران تصویب شد
استاندار مازندران:

۱۰۰۰ میلیارد ریال برای آبرسانی شهرهای «الف» مازندران تصویب شد

ساری - استاندار مازندران از تصویب هزار میلیارد ریال برای تکمیل تصفیه خانه و پروژه آبرسانی شهرهای گروه «الف» در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در استانداری در حاشیه جلسه ستاد کرونا با اشاره به دیدار صبح امروز با رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: هزار میلیارد ریال ریال برای آبرسانی به شهرهای گروه «الف» و تکمیل تصفیه خانه نیمه کاره تصویب شده است.

وی افزود: شهرهای بابل، بابلسر، فریدونکنار از جمله شهرهای گروه «الف» محسوب می شوند که برای آبرسانی و تکمیل تصفیه خانه آن اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی تکمیل سدهای استان از جمله زام رود را از دیگر خواسته ها برشمرد و گفت: با اجرایی شدن و تکمیل این پروژه بخشی زیادی از مشکلات سیلاب شهرهای مرکزی استان برطرف می شود و راندمان مهار آب های سطحی در استان افزوده می شود.

حسین زادگان با اظهار اینکه تامین آب شرب و رفع دغدغه سیلاب همواره از نگرانی ها به شمار می رود، یادآور شد: امیدواریم با صدور مجوز عملیات اجرایی سد هر چه زودتر آغاز شود و در این راستا نیاز به صدور مجوز کمیسیون مربوطه است.

استاندار مازندران یادآور شد:در حال حاضر حدود ۱۰ درصد آب های سطحی استان مهار می شود که با تکمیل سدهای در دست ساخت این میزان ارتقا خواهد یافت.

کد خبر: ۱۶٬۴۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha