۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۲
احتمال افزایش قیمت چشمگیر ریپل طی هفته جاری| جابجایی بزرگ ریپل بین کیف پول ها!
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال افزایش قیمت چشمگیر ریپل طی هفته جاری| جابجایی بزرگ ریپل بین کیف پول ها!

اکانت توئیتری «وال الرت» که انتقال‌های بزرگ میان کیف پول نهنگ ها را در مجموعه‌ای از توییت‌ها ردیابی می‌کند، گزارش داد که بیش از ۳۷۵ میلیون توکن ریپل طی ۴۸ ساعت گذشته جابجا شده است.

به گزارش بازار، ریپل از زمان سقوط بازار ارزهای دیجیتال در ماه می تا کنون، موقعیت‌های بالای ۰.۵۵ دلار را از دست داده به شدت در معرض افول قرار گرفته است. در حال حاضر، به نظر نمی رسد این دارایی دیجیتال هیچ تلاشی برای به دست آوردن مجدد حرکت صعودی و ایجاد یک روند صعودی قوی نداشته باشد.

با این حال، داده های اخیر نشان می دهد که نوسانات در اولین فرصت به اوج خود می رسد که ممکن است قیمت توکن ریپل یعنی XRP را به زودی افزایش دهد.

از سوی دیگر، بر اساس داده های آماری موجود، مقدار زیادی از توکن های غیرفعال ریپل طی روزهای اخیر جابه جا شده اند. همچنین، چندین کیف پول فعال اولیه نیز محتویات کیف پول ریپل خود را جابجا کرده اند.

برخی از کارشناسان معتقدند ریزش های اخیر ریپل ناشی از اقدام به فروش توکن های این رمزارز توسط یکی از نهنگ های بزرگ بازار به نام «جک مک کالب» بوده و به زودی ریپل ممکن است به حالت عادی خود بازگردد.

به گفته کارشناسان، فعال شدن نهنگ‌های ریپل یا هولدرهای طولانی‌مدت این رمز ارز نشان‌دهنده پتانسیل افزایش سریع قیمت برای ریپل است.

اکانت توئیتری «وال الرت» که انتقال‌های غیرمعمول و بزرگ میان کیف پول نهنگ ها را در مجموعه‌ای از توییت‌ها ردیابی می‌کند، گزارش داد که بیش از ۳۷۵ میلیون توکن ریپل در ۴۸ ساعت گذشته جابجا شده است. در میان آنها، بزرگترین جا به جایی متعلق به آدرسی با نزدیک به ۱۵۵ میلیون توکن است. بنابراین، انتظار می‌رود که بدون توجه به جهت بازار، اقدام قیمتی قابل توجهی طی این هفته رخ دهد.

از این رو، قیمت ریپل ممکن است در حال حاضر راکد به نظر برسد، اما می تواند نوسانات خود را طی این هفته افزایش دهد.

کد خبر: ۱۶۴٬۰۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha