۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹
کمیته تخصصی بازدید از واحدهای اقتصادی آذربایجان غربی تشکیل می‌شود
هفته جاری؛

کمیته تخصصی بازدید از واحدهای اقتصادی آذربایجان غربی تشکیل می‌شود

ارومیه - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: طی هفته جاری کمیته شناسایی واحدهای اقتصادی با اولویت بازدید استاندار آذربایجان غربی تشکیل می‌شود.

به گزارش بازار، جواد کرمی بعد از ظهر یکشنبه در بازدید واحدهای اقتصادی آذربایجان‌غربی، تحت عنوان «یکشنبه‌های تولید»،اظهار کرد: در این کمیته بازدید از واحدهای اقتصادی با محوریت یکشنبه‌های تولید، تخصصی تر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: بازدید از واحدهای اقتصادی صرفا از واحدهای مشکل دار انجام نخواهد شد بلکه در برخی از موارد سیاست‌های تشویقی و حمایتی در مسیر توسعه واحدهای موفق نیز لحاظ می‌شود.

کرمی همچنین بر ضرورت آشنایی مدیران واحدهای اقتصادی از ظرفیت‌های قانونی برای توسعه تاکید کرد و افزود: مدیران برخی از واحدهای اقتصادی بدلیل مشغله کاری از ظرفیت‌های جدید قانونی مطلع نیستند که قرار شد تا پایان این هفته جلسه‌ای در همین راستا تشکیل و به نمایندگان واحدهای اقتصادی این ظرفیت‌های جدید آموزش داده شود.

استاندار آذربایجان‌غربی نیز در این بازدید با تاکید بر بهره‌مندی واحدهای اقتصادی از ظرفیت‌های قانونی جدید در مسیر رفع موانع تولید، گفت: آشنایی فعالان اقتصادی با این ظرفیت‌ها سبب تسهیل در رفع مشکلات خواهد شد.

محمد صادق معتمدیان توجه به بخش تولید را زمینه ساز ارتقای اقتصادی دانست و افزود: توجه به بخش تولید می‌تواند در رونق بخش‌های مرتبط و همچنین ارتقای اشتغال بسیار موثر باشد.

وی با تاکید بر اینکه دولت نگاه حمایتی از واحدهای تولیدی دارد، اظهار کرد: عزم جدی برای به حرکت در آوردن چرخ‌های اقتصادی کشور وجود دارد و ادامه این روند لازمه هماهنگی و همدلی بین دستگاه‌های متولی است.

امروز در سی و یکمین بازدید استاندار آذربایجان‌غربی از واحدهای اقتصادی تحت عنوان یکشنبه‌های تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، استاندار و مسوولان حوزه‌های مرتبط با صنعت و تولید استان آذربایجان غربی از شرکت پارس چاپ آریا ارومیه بازدید کرده و از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه تولیدی شدند.

شرکت پارس چاپ آریا که تولیدکننده لفافه های بسته بندی مواد غذایی و کیسه بدون بافت پلاستیکی یک لایه از پلی اتیلن در شهرک صنعتی فاز یک ارومیه می باشد، مجهز به دستگاه چاپ روتوگراور ۸ رنگ به همراه دستگاه لمینت تریبلکس بوده و توانایی تولید لفافه های دو یا سه لایه را در تمامی بخش های بسته بندی مواد غذایی در کشور دارا است.

کد خبر: ۱۶۳٬۸۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha