۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
برپایی ۱۲۰ غرفه در نمایشگاه بین المللی تخصصی کشاورزی استان همدان
به مدت ۴ روز صورت می گیرد؛

برپایی ۱۲۰ غرفه در نمایشگاه بین المللی تخصصی کشاورزی استان همدان

همدان - نماینده سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در برگزاری نمایشگاه بین المللی تخصصی کشاورزی استان همدان از برپایی ۱۲۰ غرفه در نمایشگاه امسال خبر داد

به گزارش بازار؛ داریوش سرحدی گفت: نوزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، ماشین آلات، نهاده‌ها و سیستم‌های آبیاری و کشت گلخانه و نیز هفدهمین نمایشگاه بین المللی مرغداری، دامپروری و صنعت شیلات از چهارم مرداد تا هفتم مردادماه در محل جدید نمایشگاه بین المللی همدان برگزار می شود.

وی مساحت این‌نمایشگاه را ۶ هزار متر مربع برشمرد و افزود: در نمایشگاه امسال ۱۲۰ شرکت حضور دارند که همدان نیز با ۲۵ شرکت در این دوره از نمایشگاه تخصصی کشاورزی حضوری پررنگ داشته است.

سرحدی عنوان کرد: از ۱۲۰ شرکت حضور یافته در این نمایشگاه ۲۵ شرکت به استان‌همدان، ۴۱ شرکت خراسان رضوی، ۳۴ شرکت تهران، ۱۱ شرکت اصفهان، دو مورد قم، دو شرکت چهارمحال و بختیاری، یک شرکت یزد، سه شرکت مازندران و دو شرکت به استان کردستان اختصاص دارد.

وی همچنین با اشاره به برپایی ۱۲۰ غرفه در نمایشگاه بین المللی تخصصی کشاورزی استان، عنوان کرد: از این تعداد غرفه‌ها بیشترین غرفه به تعداد ۷۵ غرفه به ماشین آلات کشاورزی اختصاص داشته است.

سرحدی یادآورشد: علاوه بر ۷۵ غرفه ماشین آلات کشاورزی، ۱۰ غرفه نیز برای نهاده‌های کشاورزی ،۸ غرفه دام و طیور، ۱۵ غرفه آبیاری نوین و ۱۲ غرفه برای شرکت‌های گلخانه‌ای در این نمایشگاه برپاست.

وی اضافه کرد: شرکت های دانش بنیان نیز در بین شرکت کنندگان این دوره از نمایشگاه دیده می‌شود.

کد خبر: ۱۶۳٬۸۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha