۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
۴۰ میلیون ایرانی سهام عدالت ندارند
در گفتگو با بازار؛

۴۰ میلیون ایرانی سهام عدالت ندارند

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور بازگشایی سامانه فروش نماد سهام عدالت را سبب ضربه به مردم و بازار بورس دانست و گفت: ۴۰ میلیون نفر سهام عدالت ندارند.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار درباره واریز سود سهام عدالت اظهار داشت: سودهای سهام عدالت باید حداکثر تا فروردین ماه واریز می شد اما به دلیل مشکل در شماره شبا و دلایل دیگر برخی افراد سودشان را دریافت نکردند.

وی با اظهار اینکه سود سهام عدالت افرادی که آن را دریافت نکردند، در دست اقدام است، افزود: سود افرادی که سال قبل واریز نشد نیز واریز می شود و لازم نیست مردم به جا و یا مرکزی برای دریافت آن مراجعه کنند.

وی مبلغ سود سهام عدالت را دارای نوسان دانست و گفت: مبلغ سود از ۴۶۰ تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای دهک های مختلف متفاوت است.

توکلی یادآور شد: متاسفانه دولت قبل ارزش برگه های سهام عدالت برخی افراد را کاهش داد و متاسفانه اکنون نمی توان مابه تفاوت آن را پرداخت کرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور درباره ارزش سهام عدالت آن را حدود ۱۴ میلیون تومان برای سهام ۵۰۰ هزار تومانی اعلام کرد و گفت: برخی ها درپی بازگشایی فروش نماد سهام عدالت هستند و این مسئله به بازار لطمه می زند.

وی افزود: ۴۰ میلیون نفر برگه سهام عدالت ندارند و ۲۰ میلیون نفر این تعداد باید ساماندهی و تعیین تکلیف شود.

کد خبر: ۱۶۳٬۸۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha