۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
۷ کیلومتر از پروژه چهار بانده کردن «ایلام - مهران» تکمیل می شود
استاندار ایلام:

۷ کیلومتر از پروژه چهار بانده کردن «ایلام - مهران» تکمیل می شود

ایلام- استاندار ایلام گفت: هفت کیلومتر از پروژه چهار بانده کردن «ایلام - مهران» تا پایان مرداد تکمیل می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا روز یکشنبه در بازدید از مسیر «ایلام - مهران» اظهار داشت: ۱۰۰ میلیارد تومان برای نصب نیوجرسی در مسیر «ایلام - مهران» نیاز است.

وی افزود: هم اکنون استان‌های معین مازندران و زنجان در مسیر ایلام به مهران در حال فعالیت هستند که البته استان های البرز، لرستان و قزوین نیز پیش از این در مسیر پل شهید صلواتی و کنجانچم حضور داشتند.

بهرام نیا یادآور شد: تامین آب آشامیدنی پارکینگ اربعین به طول چهار کیلومتر با ظرفیت ۱۰۰ مترمکعب و انتقال ۲۰ لیتر آب در ثانیه تا ۲۰ مردادماه به اتمام می رسد و آب مورد نیاز این مخزن از چاه های سطح شهر ایلام تامین می شود.

وی در بازدید از پروژه تامین آب آشامیدنی پارکینگ اربعین هم توضیح داد: این طرح به طول چهار کیلومتر با ظرفیت ۱۰۰ مترمکعب و انتقال ۲۰ لیتر آب در ثانیه تا ۲۰ مردادماه به اتمام می رسد و آب مورد نیاز این مخزن از چاه های سطح شهر ایلام تامین می شود.

بهرام نیا در بازدید از سایبان ها و سیستم های خنک کننده پایانه مرزی مهران هم گفت: ۲۱ هزار متر مربع سایبان در حال ساخت است و ظرف ۱۵ روز آینده با کشور عراق جهت ایجاد و نصب سایبان در گیت های مرز زرباطیه هماهنگ خواهد شد.

کد خبر: ۱۶۳٬۷۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha