۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴
لزوم رسیدگی به تبدیل وضعیت ایثارگران
نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس تاکید کرد

لزوم رسیدگی به تبدیل وضعیت ایثارگران

نوروزی، نماینده مردم رباط کریم در مجلس گفت: دولت باید برای جلوگیری از واردات برنج به موضوع فعالیت دلالان نیز توجه کند.

به گزارش بازار، حسن نوروزی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس جمهور درخصوص ایثارگران گفت: لزوم تسریع در صدور بخشنامه تبدیل وضعیت ایثارگران، بند (و) تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۴۰۱ و همچنین تعیین تکلیف نیروهای تبدیل شده و آماده به خدمت که به دلیل تاخیر در صدور بخشنامه تبدیل وضعیت از کار تعدیل شدند.

وی ادامه داد: لزوم رسیدگی به وضعیت نیروهای اورژانس تهران که هنوز تبدیل وضعیت نشده اند و همچنین تمدید قرارداد فرزندان ایثارگرانی که قراردادشان رو به اتمام است. همچنین تبدیل وضعیت نیروهای حجمی که تمامی شرایط لازم و مندرج در بخشنامه مشترک سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت بهداشت را دارند. تعین تکلیف نیروهای ۸۹ ورزه که تمامی شرزایط لازم برای تبدیل وضعیت را دارند. از طرفی لزوم تعیین تکلیف رانندگان استیجاری که طبق بخشنامه سازمان اداری و استخدامی که شامل تبدیل وضعیت ایثارگران می شدند و نیز پرداخت مطالبات دارویی ایثارگران و خانواده آنها.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دولت باید برای جلوگیری از واردات برنج به موضوع فعالیت دلالان نیز توجه کند، عده ای دلال برنج کشاورزان را خریداری کرده اند که در صورت توقف واردات، سود حاصل به جیب آنها می رود نه کشاورزان و برنجکاران عزیز، لذا باید به این موضوع توجه شود.

کد خبر: ۱۶۳٬۷۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha