۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش تعاون در سازمان بهزیستی
در کارگروه ویژه اتاق تعاون و سازمان بهزیستی تاکید شد

بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش تعاون در سازمان بهزیستی

۴ محور مهم در حوزه مسکن، اشتغالزایی، حمل و نقل و توزیع اقلام اساسی در نشست مشترک معاونت امور استانها و اتحادیه ها با معاونت مشارکت ها، توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور بررسی شد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق تعاون ایران، نشست مشترک معاونت امور استان ها و اتحادیه ها با معاونت مشارکت ها، توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور با هدف شناسایی و بهره گیری از ظرفیت ها در اتاق تعاون ایران برگزار شد. براساس این گزارش، ساخت مسکن برای مددجویان سازمان بهزیستی با استفاده از ظرفیت اتحادیه های تعاونی های مسکن همچنین توزیع اقلام اساسی و تامین جهیزیه برای مددجویان این سازمان با بهره گیری از ظرفیت های اتحادیه ها و تعاونی های حوزه مصرف دو محور مهم گفتگوی این نشست بود.

همچنین ایجاد اشتغال و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی با کمک کمیسیون تخصصی بانوان و کمیسیون صنایع دستی اتاق تعاون ایران و جابه جایی افراد معلول و اشتغالزایی مددجویان با استفاده از ظرفیت های اتحادیه ها و تعاونی های حمل و نقل عمومی درون شهری در بخش دیگری از این نشست بررسی شد.

خاطر نشان می شود، تشکیل کارگروه ویژه برای پیگیری و بررسی جزئیات محورهای مذکور و در نهایت انعقاد تفاهم نامه فی مابین اتاق تعاون ایران و سازمان بهزیستی در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر: ۱۶٬۳۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha