۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
اراضی راکد شهرک های صنعتی گیلان تعیین تکلیف شود
استاندار گیلان:

اراضی راکد شهرک های صنعتی گیلان تعیین تکلیف شود

رشت- استاندار گیلان خواستار تعیین تکلیف اراضی راکد شهرک های صنعتی و خلع ید آن از افراد فاقد صلاحیت لازم شد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، اسدالله عباسی توسعه شهرک‌های صنعتی در مناطق محروم و اشتغالزایی برای جوانان را مورد تأکید قرارداد و گفت: توجه به مردم مناطق محروم در راستای جلوگیری از حاشیه نشینی است.

عباسی بر لزوم برخورداری افراد متقاضی واگذاری اراضی شهرک‌های صنعتی تأکید کرد و از فرمانداران خواست تا هرچه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف زمین های بلااستفاده و خلع ید از افراد فاقد صلاحیت اقدام و به فعالیت‌های تولیدی اختصاص دهند.

وی با بیان اینکه تسهیلات وجوهی است که دولت نزد بانک‌ها به امانت گذاشته است، گفت: بانک‌ها باید به محض آماده شدن مستندات مردم برای دریافت تسهیلات، بلافاصله و بدون معطلی تسهیلات را پرداخت کنند.

استاندار گیلان ادامه داد: منابع بانکی گیلان مختص همین استان است و بانکی که منابع درون استانی را به استان دیگر بدهد، خیانت کرده است.

وی به شرایط زندگی مردم اشاره و بر لزوم حفظ اشتغال موجود تأکید و اظهار کرد: کمیته‌ای ذیل کارگروه سرمایه گذاری استان در جهت نظارت بر تحقق تعهد اشتغال استان تشکیل می‌شود.

وی بر ضرورت تسریع در احداث راه‌آهن رشت-آستارا و تکمیل کریدور شمال-جنوب، اظهار داشت: با دستور رئیس‌جمهوری، به زودی شاهد اتفاقات خوبی در حوزه راه آهن رشت-کاسپین و رشت- آستارا خواهیم بود که به‌طور مستقیم و غیرمستقیم در اشتغالزایی مؤثر است.

کد خبر: ۱۶۳٬۵۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha