۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
شناسایی ۸۰۰ شاغل روزبازارها در قم برای حمایت/ شرایط بحرانی درآمد دست فروشان
معاون شهردار قم خبر داد؛

شناسایی ۸۰۰ شاغل روزبازارها در قم برای حمایت/ شرایط بحرانی درآمد دست فروشان

قم - معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: فهرستی شامل ۸۰۰ نفر از افزاد شاغل در روزبازارهای قم توسط شهرداری تهیه شده و به معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم جهت دریافت خدمات ارائه شده است.

به گزارش بازار به نقل از شهرداری قم، سید امیر سامع در جلسه ستاد پیشگیری و پاسخ به بحران استان قم که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد با اشاره به اهمیت رسیدگی به خانواده‌های آسیب‌دیده در شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر قم مبنی بر مدارا با کسانی که طرف قرارداد با شهرداری بوده و در این ایام بیکار شده‌اند، اجاره بهایی از آن‌ها گرفته نمی‌شود.

وی به افرادی که کسب‌وکار مشخصی نداشته‌اند نیز اشاره کرد و افزود: بعضی از افراد هم در بازارهای روز مشغول به کار بوده که با تعطیلی این بازارها بیکار شده و معیشت آن‌ها دچار چالش شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر حمایت شهرداری از این افراد، تصریح کرد: فهرستی شامل ۸۰۰ نفر از این افراد توسط شهرداری تهیه‌شده و به معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم جهت دریافت خدمات ارائه شده است.

وی دست‌فروشان بازارهای روز و کسانی که در انبارهای بازیافت و مکان‌های دیگر فعالیت داشته‌اند را در اولویت دانست و خاطرنشان کرد: این افراد نیازمند حمایت‌های لازم از طرف مدیریت استان بوده و شهرداری نیز حمایت‌های خود را ارائه کرده است.

سامع معیشت کارگران بخش خصوصی و دست‌فروشان را در شرایط بحرانی اعلام کرد و گفت: شهرداری از مدیریت استان درخواست حمایت کامل از این افراد را داشته و امیدواریم بخشی از مشکلات این افراد را حل کنیم.

کد خبر: ۱۶٬۳۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha