۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۵
راه‌اندازی مجتمع آبزیان جهاد دانشگاهی بوشهر با استفاده از فناوری و شیوه‌های نوین
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

راه‌اندازی مجتمع آبزیان جهاد دانشگاهی بوشهر با استفاده از فناوری و شیوه‌های نوین

بوشهر- محمدی‌زاده استاندار بوشهر از راه‌اندازی مجتمع آبزیان جهاد دانشگاهی بوشهر با استفاده از فناوری و شیوه‌های خلاقانه خبر داد.

احمد محمدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به نقش و جایگاه جهاد دانشگاهی در تحقق شعار سال اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال "تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" نام گذاری شده و همه مسئولان موظف به تلاش برای تحقق عملی شعار سال هستند که جهاد دانشگاهی با توجه به ظرفیت مناسبی که دارد می‌تواند تاثیرگذار باشد.

وی افزود: راه‌اندازی و فعالیت مجتمع آبزیان جهاد دانشگاهی بوشهر با استفاده از فناوری و شیوه‌های خلاقانه می‌تواند در ایجاد اشتغال پایدار بسیار موثر باشد و از مسئولان جهاد دانشگاهی انتظار دارم در این مسیر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: کسب دانش فنی برای عمل‌آوری و تکثیر سالانه ۵ میلیون قطعه بچه ماهی سی‌باس از ماموریت‌های این مجموعه است که امیدوارم با موفقیت اجرایی و عملیاتی شود.

محمدی‌زاده گفت: تحقق این مهم سبب جلوگیری از خروج ارز برای واردات بچه‌ماهی از هند و استرالیا می‌شود و در ایجاد اشتغال پایدار جوانان متخصص بومی نیز موثر است.

وی یادآور شد: مدیریت ارشد استان تعامل لازم‌ را با جهاد دانشگاهی دارد و امیدوارم با تلاش بیشتر مدیران این مجموعه شاهد رشد و اعتلای بیش از پیش جهاد دانشگاهی استان باشیم.

استاندار بوشهر گفت: جهاد دانشگاهی در ارائه خدمات و انجام فعالیت‌ها، دارای تنوع و گستردگی زیادی است و انتظار داریم از این پتانسیل و ظرفیت استفاده بهینه شود و بویژه در بحث اشتغال زایی امیدوارم به نتایج‌لازم برسد.

کد خبر: ۱۶۳٬۳۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha