۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷
شهرک صنعتی آق قلا سراسر کاستی است
مدیرعامل شرکت کیمیا رشد:

شهرک صنعتی آق قلا سراسر کاستی است

گرگان- رحمانی، مدیرعامل شرکت کیمیا رشد با بیان اینکه شهرک صنعتی آق قلا سراسر کاستی است، گفت: مقدماتی‌ترین فرایند یعنی مطالعه توپوگرافی منطقه پیش از احداث شهرک به درستی انجام نشده است.

حسین رحمانی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه جانمایی شهرک صنعتی از ابتدا نادرست بوده، اظهار کرد: مقدماتی‌ترین فرایند یعنی مطالعه توپوگرافی منطقه به درستی انجام نشده و همین امر باعث بروز آبگرفتگی و سیلاب در زمان بروز بارندگی می‌شود.

مدیرعامل شرکت کیمیا رشد افرود: تمام زیرساخت‌ها و تأسیسات شهرک فرسوده است و سیستم آبرسانی مشکل دارد ضمن اینکه آب شهرک آلوده است و امکان استفاده از آن به عنوان آب شرب مقدور نیست.

او با اعلام این مطلب که فاضلاب یا جوی‌های تعبیه شده برای انتقال آب‌های سطحی بسیار نامناسب است، گفت: ظرفیت تصفیه خانه پائین و بسیار قدیمی است به همین دلیل پساب و فاضلاب برخی واحدهای صنعتی مانند آب‌های سطحی در شهرک جاری می‌شود.

این فعال اقتصادی ضمن انتقاد از بوی نامطبوعی که از تصفیه خانه فاضلاب متصاعد می‌شود، اظهار کرد: متأسفانه زیرساخت‌های شهرک صنعتی اصولی و درست نیست؛ این موضوع که با وجود تصفیه خانه فاضلاب در خیابان‌های شهرک روان شده، گواه همین موضوع است.

وی آسفالت نامناسب شهرک را به عنوان یکی دیگر از مشکلات این بخش دانست و گفت: با وضعیت نامناسبی که شهرک صنعتی آق قلا دارد، دعوت سرمایه‌گذار از استانی دیگر برای حضور در شهرک مایه شرمساری ماست چراکه در بازدید از شهرک صنعتی سایر استان‌ها مشاهده شده که این مناطق از وضعیت مناسب و بهینه‌ای برخوردارند.

کد خبر: ۱۶۳٬۳۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha