توسعه همکاری‌های ایران و روسیه در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد

توسعه همکاری‌های ایران و روسیه در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات

زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از توسعه همکاری‌های ایران و روسیه در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

به گزارش بازار، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از مذاکره و رایزنی با همتای روسی و امضاء چند سند همکاری در زمینه فناوری ارتباطات و مخابرات گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان و توانمند ایرانی از این به بعد حضور فعالی در بازار روسیه خواهند داشت.

زارع‌پور با بیان اینکه نشست‌های مجازی بین شرکت‌های ایرانی و روسی، به منظور شناسایی نیازمندی‌ها و ظرفیت‌های دو کشور، از دو ماه پیش آغاز شده بود، افزود: ۱۸ شرکت توانمند ایرانی از سه روز پیش در مسکو حضور دارند و در نشست‌های رو در رو با شرکت‌های متناظر روسی، به تفاهم‌های بسیار خوبی دست پیدا کردند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه در حاشیه مذاکره با وزیر توسعه دیجیتال، مخابرات و ارتباطات جمعی روسیه ۴ سند همکاری بین شرکت‌های ایرانی و روسی و یک سند نیز بین دو وزارتخانه به امضاء رسید گفت: با امضاء این اسناد، زمینه برای تعمیق و توسعه هرچه بیشتر همکاری‌های بین دو کشور در حوزه ارتباطات، مخابرات، نرم‌افزار، سخت‌افزار و توسعه خدمات دیجیتال فراهم شد و از این پس شرکت‌های ایرانی حضور موثری در بازارهای روسیه خواهند داشت.

وزیر ارتباطات تاکید کرد بازارسازی برای محصولات و تجهیزات ایرانی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از راهبردهای مهم وزارت ارتباطات است که به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

کد خبر: ۱۶۳٬۲۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha