۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
بنگاه‌های اقتصادی متزلزل از کرونا در زنجان صیانت شود
استاندار زنجان:

بنگاه‌های اقتصادی متزلزل از کرونا در زنجان صیانت شود

زنجان - استاندار زنجان، نسبت به صیانت از بنگاه‌های اقتصادی استان که در روزهای کرونایی دچار آسیب شدند تاکید کرد و گفت: باید واحدهای متزلزل از کرونا سامان‌دهی شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی صبح دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال زنجان در محل استانداری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی نقشه راه جهش تولید را اعلام کنند تا این مهم عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه کمیته نظارت برنقشه  راه جهش تولید در زنجان تشکیل شود، اظهار داشت: عدم نظارت براین مهم باعث می شود جهش تولید محقق نشود.

استاندار زنجان گفت: با کار روزمره جهش تولید رخ نمی دهد و باید مدیران با برنامه عملیاتی شده وارد عرصه شوند.

حقیقی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان باید از کار روزمره جلوگیری کنند، تاکید کرد: کمیته نظارت برنقشه راه در استان فعال شود.

وی نسبت به صیانت از بنگاه‌های اقتصادی زنجان که در روزهای کرونایی دچار آسیب شدند، تاکید کرد و گفت: باید واحدهای متزلزل از کرونا سامان دهی شوند.

استاندار زنجان ابراز داشت: این استان واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی خوبی دارد و باید فعالیت این واحدها طوری طراحی شود که از خام فروشی جلوگیری شود.

حقیقی بابیان اینکه جهش تولید کار زیادی می‌طلبد، گفت: باید واحدهای تولیدی و صنعتی در استان بازسازی شده و ارتباط با مدیران صنعتی و معدنی مورد تاکید قرار گیرد و برای ایجاد فرصت شغلی و تحقق جهش تولید باید منابع به خوبی مدیریت شود.

وی با بیان اینکه مرکز خدمات سرمایه گذاری در زنجان تقویت شود، گفت: این مرکز سرمایه گذاری خارجی و داخلی را بتواند به استان جذب کند و برنامه مدیریت شده برای جذب سرمایه گذار داشته باشد.

استاندار زنجان، تصریح کرد: برای عرضه محصولات  تولیدی باید واسطه های غیر ضرور حذف شوندتا بتوانیم تولید خوبی را در استان داشته باشیم.

کد خبر: ۱۶٬۳۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha