تمام دستگاه‌ها باید تا پایان شهریور به پنجره خدمات دولت هوشمند متصل شوند
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

تمام دستگاه‌ها باید تا پایان شهریور به پنجره خدمات دولت هوشمند متصل شوند

زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باید تمام دستگاه‌ها تا پایان شهریورماه به پنجره خدمات متصل شوند تا احراز هویت مردم به درستی شکل گیرد.

به گزارش بازار، عیسی زارع پور افزود: طبق قانون بودجه امسال باید تمام دستگاه‌ها تا پایان شهریورماه پنجره خدمات خودشان را راه‌اندازی و آن را به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل کنند تا مردم با یک بار احراز هویت بتوانند به تمام خدمات دولتی دسترسی پیدا کنند.

وی افزود: تاکنون حدود ۲۰ دستگاه از دستگاه‌هایی که گستره ملی دارند به این پنجره متصل شدند و حدود ۲۰۰ دستگاه بزرگ و کوچک دیگر باید به این پنجره متصل شوند.

زارع پور در ادامه تاکید کرد: هم اکنون حدود ۲۰ دستگاه دیگر آماده اتصال به این پنجره هستند و تا دو هفته آینده به پنجره ملی خدمات متصل خواهند شد تا مردم بتوانند از به این مراجعه کند.

وی در ادامه گفت: تحقق این موضوع جزو آرزوهایی است که باید اتفاق می‌افتد و زیرساخت آن فراهم شده است. از همه دستگاه‌هایی که تاکنون به پنجره خدمات نپیوستند درخواست می کنیم که تا پایان شهریور به این پنجره متصل شوند و یک تاریخ و یک روز، طعم شیرین فناورانه را به مردم بچشانیم.

وی در ادامه تاکید کرد: ما تلاش می‌کنیم برای دستگاه‌هایی که در زیر مجموعه هستند این اتفاق رخ دهد، با این حال با دستگاه‌هایی که این کار را انجام ندهند برخورد لازم صورت می‌گیرد.

کد خبر: ۱۶۲٬۹۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha