۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
خرید تضمینی گندم در زنجان از مرز ۶۲ هزار تن عبور کرد
مدیرکل غله زنجان:

خرید تضمینی گندم در زنجان از مرز ۶۲ هزار تن عبور کرد

زنجان- زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از خرید بیش از ۶۲ هزار تن گندم از کشاورزان استان خبر داد.

ولی الله زمانی در گفتگو با خبرنگار بازار از خرید بیش از ۶۲ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خبر داد و گفت: خرید گندم از کشاورزان بیش از ۳ برابر افزایش داشته و این میزان خرید گندم از ۲۸ خردادماه تا ۲۸ تیرماه بوده است.

وی اظهار کرد: خرید گندم در استان زنجان از ۲۸ خرداد ماه سالجاری شروع شده و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت: این میزان گندم از طریق ۲۷ مرکز فعال ملکی و خصوصی در استان خریداری شده است و به ازای هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در کمترین زمان به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

زمانی تاکید کرد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم معمولی و دوروم به ترتیب ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و ۱۰ هزار و ۹۲۰ تومان تعیین و مبلغ یک هزار تومان نیز جایزه تحویل گندم به دولت به ازای هر کیلوگرم، به مبلغ مذکور اضافه شده است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی خرید گندم از کشاورزان بیش از ۷۱۳ میلیارد تومان بوده است،گفت: روند پرداخت بهای خرید تضمینی گندم به کشاورزان در جریان است و جای هیچ نگرانی نیست.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان ابراز کرد: باقی‌مانده مطالبات گندمکاران عزیز طی روزهای آتی به حساب آنان واریز و پرداخت مطالبات به روز می شود.

کد خبر: ۱۶۲٬۹۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha