۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱
 ۸۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب برای سفر رئیس جمهور به استان زنجان جذب شد
استاندار زنجان در گفتگو با بازار:

۸۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب برای سفر رئیس جمهور به استان زنجان جذب شد

زنجان- افشارچی، استاندار زنجان گفت: ۸۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب برای سفر رئیس جمهور به استان جذب شده و در سفر دوم رئیس‌جمهور نیز باید نگاه و حرکت خود را تغییر دهیم.

محسن افشارچی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه پیشرفت مصوبات به طور روزانه کنترل می‌شود،گفت: مدیران با دغدغه نسبت به مسائل می‌توانند سریع‌تر پروژه‌های خود را تکمیل کنند.

وی اظهار کرد: ۸۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب برای سفر رئیس جمهور به استان جذب شده و در سفر دوم رئیس‌جمهور نیز باید نگاه و حرکت خود را تغییر دهیم.

استاندار زنجان ،با بیان اینکه مدیران باید با جدیت و به شخصه به دنبال مصوبات و پروژه‌های خود باشند،گفت: پیمانکارانی که برای پروژه‌ها انتخاب می‌شوند کار خود را با اعتبارات بسنجند و در صورت تأخیر در دریافت اعتبارات نباید پروژه‌ای را تعطیل کنند.

افشارچی تاکید کرد: مدیران نباید برای حل مشکل و مسئله دستگاه خود منتظر دستور از بالادستی باشند و زمانی که مشکلی به وجود می‌آید، در سریع‌ترین زمان آن را رفع کنند.

وی افزود: مشکلی با رفع تحریم‌ها نداریم و استراتژی ما در کنار رفع تحریم، مقابله با آن است.

استاندار زنجان،با بیان اینکه طی یک سال گذشته استان زنجان رتبه دوم در تورم را داشت،ابراز داشت: در حال حاضر استان در رتبه نهم قرار گرفته است.

افشارچی افزود: باید به طور جدی گام‌های رو به جلو برداریم تا شاهد گشایش در امور باشیم.

کد خبر: ۱۶۲٬۸۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha