۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴
تلاش برای جذب سرمایه گذار و راه اندازی قطب اقتصادی «جهان آباد» در همدان
فیلم استان‌ها؛

تلاش برای جذب سرمایه گذار و راه اندازی قطب اقتصادی «جهان آباد» در همدان

همدان - تلاش برای جذب سرمایه گذار و راه اندازی قطب اقتصادی «جهان آباد» در همدان از اولویت های در نظرگرفته شده است به طوری که این منطقه با هدف پذیرش طیف گسترده‌ای از صنعتگران فعال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، سال ۱۳۸۹ ایجاد منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد در استان همدان با وسعت یک هزار و ۸۸۰ هکتار در اراضی روستاهای جهان آباد - امیر آباد - زرقان کلنگ زنی شد به طوری که از این مقدار حدود یک هزار و ۳۰ هکتار در تملک دولت و متعلق به شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان است.

این روزها در حالی ۱۲ سال از عملیات کلنگ زنی ایجاد منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد فامنین گذشته و انتظار می رود کارهای آن تا حد قابل توجهی پیش رفته باشد که روی دیگری از اجرای پروژه را می بینیم به نحوی که اقدام قابل توجهی در این منطقه صورت نگرفته است.

احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بازار از تلاش برای جذب سرمایه گذار و راه اندازی قطب اقتصادی « جهان آباد» در همدان خبر داد و گفت: منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد با هدف پذیرش طیف گسترده‌ای از صنعتگران به ویژه در زمینه‌های پتروشیمی، فولاد و صنایع تبدیلی ساخته می شود.

کد خبر: ۱۶۲٬۸۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha