۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
فعالیت ۵۲ اکیپ نظارت و بازرسی در بازار همدان
فیلم استان‌ها؛

فعالیت ۵۲ اکیپ نظارت و بازرسی در بازار همدان

همدان- ۵۲ اکیپ بازرسی بازار با به‌کارگیری نیروهای بسیج اصناف، بازنشستگان بخش کشاورزی و جهادکشاورزی و با هماهنگی دستگاه‌هایی تعزیرات حکومتی، استانداری، صمت و پلیس در همدان فعال است.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در گفتگو با خبرنگار بازار از شناسایی یک هزار و ۳۴۴ فقره تخلف در نظارت و بازرسی از بازار محصولات کشاورزی و واحدهای نانوایی استان همدان خبر داد.

حسین فضلی در اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۶ هزار مورد بازرسی از سطح بازار محصولات کشاورزی و اقلام اساسی و واحدهای نانوایی در استان همدان انجام شده که از این تعداد بازرسی‌ها ۹ هزار مورد در بخش آردونان و هفت هزار مورد در سایر اقلام اساسی بخش کشاورزی بوده است.

وی افزود: از ۱۶ هزار مورد بازرسی انجام گرفته شده تعداد یک هزار و ۳۴۴ مورد تخلف به ارزش سه میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان شناسایی و با تشکیل پرونده در سامانه سیمبا ثبت و به دستگاه حکومتی و تعزیراتی معرفی شده اند که پرونده این تخلفات در جریان است.

فضلی بیان کرد: یکی از وظایف مهم که بعد از قانون و طرح انتزاع به سازمان جهاد کشاورزی واگذار شد بحث کنترل و نظارت بر بازار و اقلام اساسی و آرد و نان و سایر محصولات کشاورزی از شروع تا سفره مصرف کننده بوده که حسب دستور وزیر جهاد کشاورزی اتفاق افتاد.

وی گفت: در همین رابطه در حوزه بازرسی و نظارت بر بازار ۵۲ اکیپ فعال بازرسی با به‌کارگیری نیروهای بسیج اصناف، بازنشستگان بخش کشاورزی و نیروهای فعال حال حاضر سازمان جهاد و با هماهنگی سایر دستگاه‌ها چون تعزیرات حکومتی، استانداری، سازمان صمت و پلیس امنیت اقتصادی این فعال و مشغول بازرسی هستند.

کد خبر: ۱۶۲٬۸۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha