۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
بازگشت ۸۰ واحد تولیدی راکد و غیر فعال استان همدان به چرخه تولید
استاندار همدان مطرح کرد:

بازگشت ۸۰ واحد تولیدی راکد و غیر فعال استان همدان به چرخه تولید

همدان - استاندار همدان با اشاره به شناسایی ۲۰۰ واحد تولیدی راکد در استان همدان گفت: پس از پیگیری های انجام شده ۸۰ واحد به چرخه تولید بازگردانده شدند.

به گزارش خبرنگار بازار؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر سه شنبه در هجدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان اظهار کرد: راهبرد اصلی ما در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، بازگرداندن واحدهای تولیدی راکد به چرخه تولید است.

وی گفت: در بدو ورود به استان، با بررسی‌هایی که انجام شد ۲۰۰ واحد تولیدی در استان راکد و غیرفعال بودند، اما با پیگیری‌ها، بیش از ۸۰ واحد به چرخه تولید بازگردانده شدند

استاندار همدان اظهار کرد: تلاش و پیگیری‌ها، تا برگرداندن باقی واحدهای تولیدی راکد به چرخه تولید و فعال کردن واحدهای تولیدی نیمه‌فعال ادامه دارد.

وی گفت: راهداری استان به مسیر جاده‌های برون‌شهری توجه جدی داشته باشد، برخی در مسیر جاده‌ها مشغول فروش اقلام و اجناس گوناگون هستند، این اقدام خطرناک و حادثه‌ساز است.

قاسمی‌فرزاد اظهار کرد: واحدهای تولیدی که آلایندگی دارند ضمن همکاری‌های لازم با محیط زیست استان همدان باید در راستای نصب فیلتراسیون اقدام کنند.

وی گفت: ۹ میلیارد تومان از محل تسهیلات رونق تولید، پنج میلیارد به عنوان سرمایه در گردش و چهار میلیارد تومان ثابت، به دو واحد تولیدی در استان پرداخت می‌شود.

کد خبر: ۱۶۲٬۸۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha