۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
 افزایش قیمت غیرقانونی در کالا و خدمات در استان زنجان مشاهده نشد
رئیس اتاق اصناف استان زنجان:

افزایش قیمت غیرقانونی در کالا و خدمات در استان زنجان مشاهده نشد

زنجان- رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: طبق بازرسی انجام شده تاکنون افزایش قیمت غیرقانونی در بخش قیمت کالا و خدمات در استان زنجان مشاهده نشده است.

سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه نظارت از بازار تشدید شده است، گفت:  چهار اکیپ بازرسی اتاق اصناف به صورت شیفتی بازار را نظارت بازرسی و نظارت می کنند.

وی بابیان اینکه  مردم باید از نظارت‌ها و بازرسی هایی که برای کنترل بازار در استان انجام می‌شود با خبر شوند، اظهار کرد: در حاشیه شهر و بازار نظارت‌‎ها به صورت جدی در حال انجام است.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان، گفت: خوشبختانه طبق بازرسی انجام شده تاکنون افزایش قیمت غیرقانونی در بخش کالا و خدمات در استان زنجان مشاهده نشده است.

موسوی ابراز کرد: با توجه به گران شدن بنزنین،  به اصناف اطلاع رسانی شده که در زمینه کنترل قیمت‌ها و پرهیز از افزایش قیمت‌ها انصاف را مد نظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه واحد بازرسی اتاق اصناف به صورت محسوس و غیر محسوس بازار را رصد می‌کند و در صورت گران‌فروشی و یا کم فروشی  با متخلفین برخورد می کند، تصریح کرد: اگر تخلف چندین بار از واحد صنفی رخ دهد بازرسین اصناف استان زنجان نسبت به جریمه و ابطال  مجوز فعالیت واحدهای متخلف اقدام می کنند.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان یادآورشد: تنها افزایش قیمت در بخش میوه وتره‌باران هم به خاطر موقعیت جغرافیایی است و در حوزه حمل و نقل و آژانس‌ها افزایش قیمت نداریم و مشکلی وجود ندارد و امنیت و آرامش در بازار زنجان برقرار است.

کد خبر: ۱٬۶۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha