۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
محدودیت توزیع تراکتور در مازندران
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

محدودیت توزیع تراکتور در مازندران

جویبار- رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به نیاز بالای استان به تراکتور گفت: در توزیع ماشین آلات کشاورزی با محدودیت روبرو هستیم.

حسن عنایتی در گفتگو با خبرنگار بازر با اشاره به اینکه در حوزه کشاورزی هم مشکلاتی در جویبار وجود دارد که دلیل برخی از این مشکلات، کمبود اعتبارات بوده است، افزود: علیرغم همه مشکلات، سهم برخورداری شهرستان جویبار از اعتبارات بخش کشاورزی در حد قابل قبولی بوده است.

وی افزود: ۵۵ درصد اراضی شالیزاری این شهرستان تجهیز و نوسازی شده است که بیشتر از میانگین استانی است و باتوجه به افزایش قیمت برنج، تمایل به مصرف نان به عنوان کالای جایگزین افزایش یافته است که شاهد ایجاد صف در نانوایی ها هستیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اظهار اینکه ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون به مازندران تخصیص داده شد که شهرستان جویبار نیز از این تسهیلات برخوردار شده است.

عنایتی یادآور شد: در توزیع تراکتور با محدودیت مواجه هستیم و نیاز به این ماشین در استان زیاد است و در صدد افزایش سهمیه استان هستیم.

وی با اظهار اینکه نگرانی درخصوص مگس میوه وجود دارد و لازم است همکاران جهاد کشاورزی و باغداران حساسیت ویژه نسبت به این آفت مرموز داشته باشند، گفت: بهداشت باغ برای مبارزه با این آفت بسیار ضروری است و میوه های رسیده روی درخت برداشت و میوه های آلوده در عمق خاک مدفون شود.

کد خبر: ۱۶۲٬۷۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha