۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
معرفی استارتاپ میدانه (سیستم هوشمند تبلیغات کسب و کار)

معرفی استارتاپ میدانه (سیستم هوشمند تبلیغات کسب و کار)

به تازگی سامانه جدیدی برای تبلیغات کسب و کار به صورت هوشمند راه اندازی شده است که به کسب و کار ها کمک میکند فقط با چند کلیک در میان جستجو گوگل قرار گیرند.

استارتاپ میدانه

به تازگی سامانه جدیدی برای تبلیغات کسب و کار به صورت هوشمند راه اندازی شده است که به کسب و کار ها کمک میکند فقط با چند کلیک در میان جستجو گوگل قرار گیرند. در این محتوا میخواهیم این سامانه و ویژگی های آن را معرفی کنیم.

میدانه یک سامانه بزرگ برای نمایش انواع کسب و کار است که با حمایت از بهترین کسب و کار های سر تا سر ایران به توسعه آن ها کمک خواهد کرد. میدانه با دقت تمام بهترین و موفق ترین کسب و کار ها در هر کجای کشور را در هر زمینه ای انتخاب می کند و به مصرف کننده وصل می کند.

در حقیقت سامانه میدانه با پیدا کردن موفق ترین کسب و کار ها با بالاترین کیفیت خدمات نقش واسطه را بین مصرف کننده و صاحبان کسب و کار را ایفا می کند و هم با معرفی بهترین کسب و کار ها به مشتری در زمینه یافتن بهترین کیفیت و هم به صاحبان کسب و کار جهت نمایش و عرضه کار خود کمک می کند.

شما با استفاده از میدانه می توانید در هر کجای ایران که هستید حرفه ی خود را عرضه نمایید در کوتاه ترین زمان ممکن کسب و کار خود را توسعه دهید.

آدرس ورود به سامانه میدانه : Meidane.com

متاسفانه هزینه های طراحی و سئو یک سایت بسیار بالا می باشد و خیلی از کسب و کار های خوب در بین نتایج جستجو گوگل قرار نمیگیرند. هدف میدانه این است تا به عنوان یک واسطه در تمامی حوزه های مختلف شهر و محله های ایران در بین جستجو اول گوگل قرار گیرد تا جستجوکنندگان بتوانند کسب و کار های برتر را با یک جستجو پیدا کنند.

یک مثال از سیستم میدانه

فرض کنید شما یک کسب و کار در حوزه روانشناسی دارید و میخواهید مشتریان زیادی را جذب کنید

یکی از بهترین راه های تبلیغاتی قرارگیری در جستجو گوگل می باشد. برای مثلا خیلی ها جستجو میکنند بهترین روانشناس کودک در تهران، بهترین مشاور ازدواج در سعادت آباد، بهترین کلینیک روانشناسی در مشهد و....

اگر بخواهید در بین جستجو این کلمات قرار گیرید نیاز به سرمایه بسیار زیاد و بیش از ۱ سال زمان دارید.

سامانه میدانه این کار را برای شما آسان کرده. میدانه در تمامی کلمات حوزه های مختلف در گوگل بالا آمده و جایگاه مناسبی دارد و میتوانید کسب و کارتان را فقط با چند کلیک در بین جستجو های گوگل نمایش دهید.

حالا اگر فردی جستجو کند بهترین روانشناس کودک در تهران. وارد سامانه میدانه می شود و کسب و کار شما را مشاهده میکند.

دقت داشته باشید این سامانه فقط و فقط تعداد محدودی از کسب و کار های برتر را نمایش میدهد و برای ثبت کسب و کارتان نیاز به تایید کارشناسان سامانه می باشد.

" فقط با چند کلیک کسب و کار برتر خود را در بین نتایج گوگل نمایش دهید "

میدانه

مهم ترین ویژگی های سامانه میدانه چیست ؟

میدانه چگونه به شما در عرضه محصولات و خدماتتان کمک خواهد کرد ؟ از طریق ویژگی هایی که این سامانه از آن برخوردار است :

۱-بهترین استفاده از بازار بزرگ مجازی

همیشه تصور ما از بازار یک مکان پر ازدحام و شلوغ و پر رفت و آمد بوده است در حالی که همیشه بازار یک مفهوم دارد و آن ها جایی است که بر اساس نیاز مردم ، کالا و خدمات ارائه می گردد. امروزه در سر تا سر دنیا بازار به مفهوم سنتی خود در اولویت دوم قرار گرفته است و بازار مجازی به صدر اولویت مردم تبدیل شده است.

بازار مجازی از سرعت بالایی برخوردار است و بیشترین خدمات و با کیفیت ترین کالا ها را در سریع ترین زمان ممکن در اختیار مشتری قرار می دهد. در بازار مجازی دیگر نیاز نیست ساعت ها بگردید تا چیزی را پیدا کنید بلکه با یک کلیک می توانید به لیست بلندی از آن چه می خواهید دست پیدا کنید. سامانه میدانه با بهترین استفاده از این بازار بزرگ جهانی فروشگاه شما را در معرض دید هزاران هزار مشتری قرار می دهد و میزان فروش کالا یا خدمات شما را در کوتاه ترین زمان ممکن به بالاترین مقدار ممکن می برد.

۲- برتری جویی بر رقبا با استفاده از سئو

یکی از مهم ترین ویژگی های بازار رقابت است که دائم در ان جریان دارد. کسی که میزان فروش بالاتری داشته باشد در این رقابت پیروز است و می تواند کسب و کار خود را بهترین شکل ممکن بهبود ببخشد. پیروزی بر رقبا منوط به تحقق دو امر است :

۱-کیفیت بالای کار : طبیعتا مردم به دنبال کیفیت بالاتر با قیمت بهتر می باشند و فروشگاهی که این ویژگی را داشته باشد می تواند این رقابت را ببرد.

۲-عرضه کالا و خدمات به بهترین شکل : انجام درست این مورد حتی از مورد قبل هم نیز مهم تر است و به همین علت شما به سامانه میدانه نیار دارید.

هرچقدر هم که از کالا و خدمات با کیفیتی برخوردار باشید تا زمانی که نتوانید به خوبی حرفه ی خود را عرضه کنید در این رقابت پیروز نمی شوید. سامانه میدانه با بهره گیری از سئو یا بهینه سازی برای موتور های جستجو ، کسب و کار شما را در بازار بزرگ مجازی در اولویت دید مشتری قرار می دهد. در حقیقت سئو به شما کمک خواهد کرد که وقتی مشتری برای یکی از نیاز های خود سرچی در گوگل انجام می دهد ، کسب و کار شما پاسخ سرچ باشد.

استارتاپ میدانه با بهره گیری از متخصصان سئو ، یک سیستم هوشمند تبلیغات با استفاده از گوگل را به کار گرفته تا هم به مصرف کننده برای یافتن کالا و خدمات مورد نیاز خود کمک کند و هم کار فروشنده را برای عرضه هرچه بهتر کسب و کار خود و توسعه و بهبود آن آسان نماید.

۳-پشتیبانی از انواع کالا و خدمات

البته که این سامانه بزرگ یعنی استارتاپ میدانه تنها به محدود به میزان معینی از کالا و خدمات نمی باشد و به خوبی از انواع کسب و کار حمایت می کند. مهم نیست حرفه ی شما در چه زمینه ای است و در زمینه عرضه کالا فعالیت می کنید یا انجام خدمات ! در صورتی که حرفه ی خود را با بالاترین کیفیت عرضه نمایید می توانید خود را در سامانه میدانه عرضه کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن آمار فروش خود را به طرز شگفت انگیزی بالا ببرید.

میدانه در انواع دسته بندی های زیبایی ، آموزشی ، فنی ، خدماتی و ... در لینک های بالای گوگل قرار دارد و در معرض دید بازدید کنندگان زیادی می باشد. در این زمان است که اگر فروشگاه شما در سایت میدانه باشد این شما هستید که از بازدید مصرف کننده منفعت می برید و می توانید میزان فروش خود را افزایش دهید.

۴-پشتیبانی در سر تا سر کشور

مهم نیست در کجای ایران هستید . اگر در شمال هستید یا در جنوب کسب و کار خود را راه انداخته اید همچنان استارت آپ میدانه یک انتخاب ایده ال برای عرضه محصولات شما می باشد. اگر در تهران خدمات خود را عرضه می کنید در این صورت ما حجم زیادی از مصرف کنندگان ساکن تهران را به سوی شما سوق می دهیم و اگر در اصفهان حرفه ای را راه اندازی کرده اید در این صورت باید منتظر حجم زیادی از تماس های اصفهانی باشید. حتی اگر فروشگاه آنلاین و سایت خرید و فروش دارید در این صورت از کل ایران مشتری خواهید داشت ! میدانه از نظر مکانی به هیچ عنوان هیچ محدودیتی قائل نمی باشد و در هر کجای ایران که مشغول انجام حرفه ای هستید ، میدانه بهترین بستر برای تبلیغات شما می باشد.

۵-استفاده از هوش مصنوعی

شاید اگر از روش های دیگری برای عرضه محصولات یا خدمات خود استفاده کنید مدام مجبور به درگیری با ادم های مختلفی داشته باشید که انرژی شما را تا حد زیادی کاهش می دهند. در حالی که بار سامانه میدانه بر روی هوش مصنوعی می باشد. این سایت با استفاده از هوش مصنوعی و گوگل به عرضه کسب و کار شما می پردازد و دیگر نیازی به درگیری با آدم های مختلفی نیست.

بدین ترتیب میدانه یک روش سریع با بیشترین بازدهی و کمترین هزینه می باشد که هر کسی در هر حرفه ای به آن نیاز دارد. فراموش نکنید که توسعه کسب و کار و پیشی گرفتن از رقبا امروزه از اصول مهم تجارتی تاثیر میگیرد که یکی از مهم ترین های آن تبلیغات است . پس اگر به عنوان یکی از صاحبین کسب و کار می خواهید شغل و حرفه ی خود را به هزاران هزار بازدید کننده روزانه نشان دهید در این صورت سامانه میدانه آن چیزی است که به آن نیاز دارید.

Meidane.com

کد خبر: ۱۶۲٬۷۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha