۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱
افزایش موجودی ارزی در بازار دلار بی تاثیر بود| تاثیر جهش ارزی بر هزینه ها کنترل نشد
عضو کمیسیون صنایع مجلس در گفتگو با بازار:

افزایش موجودی ارزی در بازار دلار بی تاثیر بود| تاثیر جهش ارزی بر هزینه ها کنترل نشد

علی جدی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در زمینه اینکه باید از ظرفیت ارزی چطور استفاده شود تا افزایش قیمت ارز، مجدد جهشی در هزینه ها ایجاد نکند، خوب عمل نشده است.

علی جدی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، در ارزیابی خود پیرو هزینه کرده منابع ارزی کشور اظهار کرد: دولت آیت الله رییسی مقداری در زمینه هزینه کرد منابع ارزی نسبت به گذشته حساسیت بیشتری دارد.

وی تاکید کرد :دولت می کوشد تا منابع ارزی کشور را به درستی مدیریت کرده تا تراز ارزی کشور به هم نریزد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد : تا زمانی که بهبود در منابع ارزی بانک مرکزی ، تاثیرش را در بازار نگذارد، مردم نمی توانند به درستی شرایط حاصل شده را لمس کنند.

این نماینده مجلس ادامه داد: افزایش موجودی ارزی بانک مرکزی، باید باعث کنترل قیمت ارز در بازار شود و ما دیگر نباید شاهد جهشی در قیمت ارز باشیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر ارز مناسبی در بانک مرکزی موجود است و دولت هم در این بخش پشتیبانی لازم را دارد، باید تاثیر مثبت خود را بر بازار ارز بگذارد.

این نماینده مجلس اظهار کرد : متاسفانه در زمینه اینکه باید از ظرفیت ارزی چطور استفاده شود تا افزایش قیمت ارز، مجددا جهشی در هزینه ها ایجاد نکند، خوب عمل نشده است لذا باید بالانس ارزی در این بخش مدنظر قرار گیرد.

کد خبر: ۱۶۲٬۶۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha