۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
۹ واحد غیرمجاز در اراضی کشاورزی سنندج تخریب شد
رییس جهاد کشاورزی کردستان:

۹ واحد غیرمجاز در اراضی کشاورزی سنندج تخریب شد

کردستان - رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: ۹ واحد تغییرکاربری داده شده غیرمجاز در اراضی روستای حسن آباد از توابع سنندج با حکم قضایی تخریب شد.

فرید سپری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به احداث ۹ واحد غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستای حسن‌آباد سنندج اظهار داشت: چندین بار گشت حفاظت از اراضی مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان به افرادی که بدون اخذ مجوز اقدام به ساخت و ساز در اراضی کشاورزی کردند، هشدار داده بود.

وی اضافه کرد: بعد از بی‌توجهی به هشدارهای داده شده با حکم قضایی و نظارت مستقیم این مدیریت و گشت حفاظت و همکاری نیروهای نظامی و انتظامی این تعداد واحد روز یکشنبه هفتم اردیبهشت سال جاری تخریب شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان افزود: تغییر کاربری های غیرمجاز در اراضی کشاورزی منجر به تخریب منابع خدادادی و به هدر رفتن سرمایه های ملی می شود لذا بشدت با این نوع فعالیت ها برخورد قانونی خواهد شد.

سپری بر توجه به هشدارهای گشت حفاظت از اراضی تاکید کرد و یادآور شد: مردم در اراضی کشاورزی خود بدون اخذ مجوز حق احداث هیچ نوع بنایی حتی در مساحت های بسیار کم را ندارند.

وی اظهار داشت: بنابراین می‌طلبد در صورت نیاز به ساخت بنایی هم چون انباری یا خانه کارگری و غیره در اراضی کشاورزی این کار با همکاهنگی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و بعد از دریافت مجوز انجام شود.

کد خبر: ۱۶٬۲۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha