۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
گازرسانی به سه هزار و ۷۰۳ واحد صنعتی و کشاورزی در استان همدان
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان عنوان کرد:

گازرسانی به سه هزار و ۷۰۳ واحد صنعتی و کشاورزی در استان همدان

همدان - مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از گازرسانی به سه هزار و ۷۰۳ واحد صنعتی و کشاورزی در استان همدان خبر داد و گفت: سال گذشته به ۳۰۹ واحد صنعتی و کشاورزی گازرسانی شده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز، محمدصادق محبی‌نظر در خصوص گازرسانی شهری و روستایی با بیان اینکه در حال حاضر شرکت گاز استان در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی در استان ۶۵۰ هزار و ۴۴۲ مشترک دارد، عنوان کرد: سال ۱۴۰۰ در حوزه اشتراک‌پذیری در روستاها چهار هزار و ۷۸ مشترک و در شهرها ۹ هزار و ۲۴ مشترک جدید پذیرش شده و هم اکنون مشترکین گاز در روستاها به ۲۲۶ هزار ۱۰۲ مشترک و در شهرها به ۴۲۴ هزار ۳۴۰ مشترک رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در ادامه در خصوص گازرسانی به صنایع افزود: سال گذشته به ۳۰۹ واحد صنعتی و کشاورزی گازرسانی شده و در مجموع تعداد واحدهای صنعتی و کشاورزی گازدار استان همدان به سه هزار و ۷۰۳ مورد رسیده که با این حجم عملیات گازرسانی به صنایع در سال گذشته بیش از ۴۱ هزار مترمکعب گاز طبیعی جایگزین شده است.

محبی‌نظر ادامه داد: در خصوص حمایت از تولید و گازرسانی به صنایع عمده نیز می‌توان به گازرسانی به سه کارخانه بزرگ، تأسیس دو ایستگاه CNG در جاده تهران- درگزین و گازرسانی به ۱۹۰ واحد تولیدی با مصارف کوچک و بزرگ شامل مرغداری، دامداری، گلخانه اشاره کرد.

وی با اشاره به تلاش برای ارتقای کیفیت خدمات و نوسازی تجهیزات و زیرساخت‌های استان در سال ۱۴۰۱ گفت: انجام ۱۴۶ کیلومتر شبکه توزیع و تغذیه گاز شهری، روستایی، صنایع و محورهای صنعتی، خرید و جایگزینی کنتورها و رگلاتورهای دیافراگمی در ایستگاه‌های صنعتی، کاهش هدررفت گاز با پایش مشترکین جزء و عمده گاز، نصب کنتورهای ارتقایافته و تعمیر و کالیبراسیون تجهیزات اندازه‌گیری را در دستور کار داریم.

کد خبر: ۱۶۲٬۴۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha