۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
اجرای ۹۵ پروژه روبنایی و خدماتی در شهرهای جدید
نگاهی به عملکرد یکساله شرکت عمران شهرهای جدید؛

اجرای ۹۵ پروژه روبنایی و خدماتی در شهرهای جدید

عملکرد یکساله دولت سیزدهم در حوزه عمران شهرهای جدید، از اجرای ۹۵ پروژه روبنایی و خدماتی در شهرهای جدید و همچنین تکمیل پروژه سیگنالینگ قطار برقی گلشهر به هشتگرد، حکایت دارد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در حوزه عمران شهرهای جدید، عملکرد دولت سیزدهم تا دوازدهم تیرماه ۱۴۰۱، از اجرای پروژه‌های روبنایی و خدماتی در شهرهای جدید حکایت دارد که از آن جمله می‌توان به اجرای ۹۵ پروژه روبنایی - خدماتی، شناسائی اراضی برای قرارگیری در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای ۶۰۸ هزار واحد مسکونی اشاره کرد.

بارگذاری اراضی منتخب نهضت ملی مسکن در سامانه بانک زمین وزارت راه و شهرسازی، تهیه، پیگیری فرآیند بررسی و تصویب ۱۷ طرح امکان سنجی و مکان‌یابی، جامع، تفصیلی شهرهای جدید و طرح مکان یابی و جامع شهرک‌های مسکونی، از دیگر اقدامات صورت گرفته در زمینه عمران شهرهای جدید در یک سالی که از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد، است.

اجرای ۹۵ پروژه روبنایی و خدماتی در شهرهای جدید/ ۴۲ شهرک در ۱۳ استان در دستور کار یا مطالعه/ تکمیل پروژه سیگنالینگ قطار برقی گلشهر به هشتگرد/ ادامه عملیات اجرایی پروژه قطار برقی مشهد - گلبهار و اصفهان - بهارستان

همچنین تکمیل پروژه سیگنالینگ قطار برقی (دو خطه) گلشهر به شهر جدید هشتگرد به میزان ۲۶ کیلومتر و انعقاد قرارداد عملیات احداث قطار برقی کلانشهر تهران به شهر جدید پردیس به میزان ۲۵ کیلومتر، بخش دیگری از اقدامات صورت گرفته به منظور عمران شهرهای جدید طی یک سال گذشته بوده است.

به این موارد می‌توان ادامه عملیات زیرسازی و روسازی پروژه قطار برقی کلانشهر مشهد به شهر جدید گلبهار- چناران به طول ۴۶ کیلومتر و ادامه عملیات زیرسازی و روسازی پروژه قطار برقی کلانشهر اصفهان به شهر جدید بهارستان به طول ۱۵ کیلومتر را هم اضافه کرد.

کد خبر: ۱۶۲٬۴۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha