۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
۸۰۰ میلیارد ریال به بدنه راههای روستایی مازندران خسارت وارد شده است
مدیرکل راهداری مازندران:

۸۰۰ میلیارد ریال به بدنه راههای روستایی مازندران خسارت وارد شده است

ساری - مدیرکل راهداری مازندران گفت: اجرای پروژه های عمرانی و عدم رعایت مسائل ایمنی، بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال به راه های روستایی در استان خسارت زده است.

به گزارش خبرنگار بازار، عباسعلی نجفی عصر یکشنبه در کمیسیون ایمنی حمل و نقل در راهداری استان با، ایمنی راهها را مسئله مهم و اساسی بیان کرد و گفت: به دلیل رعایت نشدن مسائل ایمنی در اجرای پروژه های عمرانی بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال به بدنه راه های روستایی در استان خسارت وارد شده است.

وی با اظهار اینکه برای حفظ ایمنی راهها باید بخش های مختلف همکاری داشته باشند، تصریح کرد: ریزش و رانش از مشکلات دیرینه و قدیمی راههای استان به شمار می رود و هرازگاه با این مسئله مواجه می شویم.

وی ایمنی راهها را در توسعه اقتصادی مهم برشمرد و گفت: با توجه به اینکه امسال میزان رانش و لغزش در راههای استان افزایش یافته اما با تلاش راهداران نسبت به ایمن کردن و بازگشایی راه ها برای تردد اقدام شده است.

مدیرکل راهداری مازندران اجرای طرح های راهداری نظیر آسفالت، نصب نیوجرسی، خط کشی، حذف نقاط حادثه خیز و دوربرگردان را از جمله موارد برای ایمن سازی راه ها بیان کرد و گفت: برای ارتقای سطح ایمنی راه ها، طرح آسفالت راههای استان از بهشهر تا رامسر کلید خورده است.

نجفی سطح راه های استان را بیش از ۱۰ هزار کیلومتر بیان کرد و گفت: از این میزان بیش از سه هزار و ۶۰۰ کیلومتر کوهستانی و برفگیر هستند.

کد خبر: ۱۶٬۲۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha