۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
صدور یک میلیون و ۳۵۰ هزار کد بورسی
مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی مطرح کرد

صدور یک میلیون و ۳۵۰ هزار کد بورسی

فهیمی، مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی گفت: به دلیل اعتماد مردم به بازار سرمایه و عرضه‌های اولیه، از ابتدای سال تاکنون یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفر کد بورسی دریافت کردند.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، حسین فهیمی درحاشیه مراسم آیین بهره برداری از سامانه احراز هویت سجام در بانک صادرات گفت: سجام تنها درگاه ورودی به بازار سرمایه است و به دلیل استقبال مردم از بورس و عرضه‌های اولیه این روزها شاهد استقبال مردم برای دریافت کد بورسی هستیم.

وی ادامه داد: ما به پاس اعتماد مردم به بازار سرمایه تلاش می‌کنیم تا بهترین خدمات را در سطح استاندارد جهانی ارائه دهیم.

وی بیان کرد: برای حفظ دارایی‌های مردم، احراز هویت برای سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) ضروری است.

فهیمی ادامه داد: در گذشته کارگزاری‌ها و دفاتر پیشخوان، احراز هویت برای دریافت کد سجام را انجام می‌داند، اما به تدریج شبکه بانکی را هم برای این کار گسترش دادیم.

وی ادامه داد: از امروز ۵۱ شعبه بانک صادرات کار احراز هویت سجام را انجام می‌دهد.

وی افزود: برای ورود به صندوق‌های سرمایه گذاری etf نیاز نیست مردم کد سجام را دریافت کنند مردم می‌توانند با کد ملی واحدهای این صندوق را خریداری و در فرصت مناسب برای دریافت کد سجام و احراز هویت اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه خدمات احراز هویت برای سجام در دو بانک شهر و بانک صادرات انجام می‌شود گفت: برای دریافت کد سجام ۱۰ دقیقه زمان نیاز است تا فرد اطلاعات خود را وارد کند و بعد از تکمیل اطلاعات فرد باید یا به کارگزاری ها، دفاتر پیشخوان یا شعب بانک برای احراز هویت مراجعه کنند.

کد خبر: ۱۶٬۲۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha