۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰
شتاب‌بخشی به روند اجرای طرح ان‌جی‌ال ۳۱۰۰

شتاب‌بخشی به روند اجرای طرح ان‌جی‌ال ۳۱۰۰

روند پیشرفت پروژه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ با راه‌اندازی سیستم روشنایی بخش یوتیلیتی شتاب گرفت و عملیات پیش‌راه‌اندازی و راه‌اندازی بخش یوتیلیتی این واحد آغاز شد.

به گزارش بازار، از نیمه پارسال روند توسعه کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ شتاب گرفت و در روزهای گرم تیرماه که دمای هوا تا ۵۶ درجه سانتیگراد می‌رسد، مهندسان و متخصصان پر تلاش میهن‌مان با تلاش شبانه‌روزی موفق شدند با نصب یک ترانسفورمر موقت برق شبکه سراسری را به پست برق اصلی رسانده و نخستین چراغ‌های این واحد صنعتی را روشن کنند.

اجرای پیش نیازهایی همچون راه‌اندازی سیستم آتش‌نشانی، شبکه توزیع برق و سیستم UPS برای تأمین برق پایدار، نویدبخش روزهای خوب برای پروژه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ و جلوگیری از از سوزاندن گاز با ارزش همراه نفت میدان‌های دهلران، دانان، آذر، چشمه خوش و پایدار غرب و تامین خوراک پتروشیمی دهلران است.

با روشن شدن چراغ امید در این طرح ملی، دیگر عملیات اجرایی شتاب گرفته و با راه‌اندازی سیستم‌های توزیع برق، کمپرسورهای هوا و پمپ‌های انتقال آب Demin (دمین)، پیش‌بینی می‌شود سیستم بویلر نیز طی ماه‌های آینده راه‌اندازی شود و شاهد گام بزرگی برای راه اندازی کامل این واحد صنعتی باشیم که افزون بر سودآوری قابل توجه، آثار مثبت محیط زیستی فراوانی برای منطقه به همراه خواهد داشت.

کد خبر: ۱۶۱٬۹۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha