۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶
ارزش ایران مال زیر مجموعه بانک آینده تعریف شد
«بازار» خبر داد

ارزش ایران مال زیر مجموعه بانک آینده تعریف شد

گزارش ارزیابی بخش های فیزیکی ایران مال پس از کشمکش های حقوقی و فشار بانک مرکزی بالاخره نهایی شد و زیر محموعه بانک آینده قرار گرفت.

بازار، گروه بورس: گزارش ارزیابی بخش های فیزیکی بازار بزرگ ایران (ایران مال) پس از کشمکش های حقوقی و فشار بانک مرکزی بالاخره نهایی شد و زیرمحموعه بانک آینده قرار گرفت. پیش از این سهامداران عمده بانک آینده با انتقال ایران مال به دارایی شرکت های دیگری که وابسته به بانک آینده بودند تلاش داشتند تا این مجموعه بزرگ را از ارزیابی های بانک آینده خارج کنند، هرچند کفایت سرمایه در این بانک از بین می رفت و بانک مرکزی به این مساله ایراد وارد کرد و در نهایت با فشار نهادهای حقوقی سهامداران عمده پا پس کشیدند.

حالا در گزارشی بانک آینده اعلام کرده با توجه به اینکه گزارش ارزیابی مربوط به املاک و دارایی های ثابت شرکت توسعه بین الملل ایران انجام شده، اما هنوز گزارش ارزیابی سهام شرکت از سوی کانون کارشناسان رسمی دادگستری ارائه نشده تعیین مقیاس اثرات مالی رویداد قابل محاسبه نیست هرچند دیگر سهام شرکت مذکور در سرفصل سرمایه گذاری های بانک طبقه بندی شده است؛ و مقیاس اثرات مالی رویداد متعاقباً اعلام می شود.

کد خبر: ۱۶۱٬۹۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha