۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
خروج از برجام اشتباه بزرگی بود
رئیس‌جمهور آمریکا:

خروج از برجام اشتباه بزرگی بود

بایدن، رئیس جمهور آمریکا خروج کشورش از برجام را اشتباهی عظیم دانست و مدعی شد باید به برجام بازگردیم.

به گزارش بازار، جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا که در سرزمین‌های اشغالی به سر می‌برد، در گفتگو با کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی خروج دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین کشورش از توافق هسته ای ایران را اشتباه عظیمی دانست و گفت همچنان معتقد است که ایالات متحده آمریکا باید به برجام بازگردد.

رئیس جمهوری آمریکا در عین حال بدون اشاره به زیاده خواهی های کشورش توپ را در زمین ایران انداخت و گفت که تصمیم گیری در این باره برعهده ایران است.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا فکر می‌کند که توافق هسته‌ای باید احیا شود؟ گفت: تنها چیزی که از ایران فعلی بدتر است ایران مجهز به سلاح هسته‌ای است.

بایدن همچنین گفت: بنابراین فکر می کنم همچنان امضای یک توافق هسته ای با ایران معنی دارد، این توافق بر روی میز موجود است، ما آن را پیشنهاد داده ایم و اکنون پذیرش این توافق به ایران بستگی دارد.

رئیس جمهوری آمریکا در پاسخ به سوال دیگر این شبکه صهیونیستی همچنین مدعی شد که نام سپاه حتی اگر به شکست برجام منجر شود، از فهرست موسوم به گروه‌های تروریستی خارجی حذف نخواهد شد.

وی در پاسخ به سوال مغرضانه دیگر این شبکه صهیونیستی بر پایه ادعاهای بی اساس مبنی بر اینکه که آیا برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای از زور استفاده خواهد کرد، مدعی شد که به عنوان آخرین راه حل، بله.

کد خبر: ۱۶۱٬۸۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha