۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶
قیمت طلا و سکه ثابت ماند

قیمت طلا و سکه ثابت ماند

امروز هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۵ میلیون تومان تعیین شد.

به گزارش بازار، محمد کشتی آرای کارشناس بازار طلا و سکه در خصوص آخرین وضعیت امروز بازار طلا و سکه اظهار داشت: این هفته قیمت جهانی طلا از اوایل هفته سیر نزولی داشت و امروز نیز با چند دلار کاهش، هر اونس طلا در محدوده ۱۷۲۰ تا ۱۷۲۵ دلار قرار گرفت. قیمت هر اونس نقره نیز ۱۹ دلار و ۵ سنت و قیمت هر اونس پلاتین نیز ۸۳۹ دلار بود. وی افزود: طبیعتا چند دلار کاهش قیمت جهانی طلا و ثبات نرخ ارز باعث شد تا قیمت در محدوده چند روزه اخیر باقی بماند.

کشتی آرای در ادامه گفت: بر این اساس در معاملات امروز (چهارشنبه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱) بازار طلا و سکه تهران، هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۵ میلیون تومان تعیین شد. همچنین نیم سکه به رقم ۸ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و ربع سکه نیز به ۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید. سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز ۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان دادوستد شد.

همچنین قیمت هر مثقال طلای آب شده نیز به ۶ میلیون و ۱۲ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار در معاملات امروز به یک میلیون و ۳۸۷ هزار تومان رسید. بر این اساس هر گرم طلای ۲۰ عیار، یک میلیون و ۵۴۲ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۱ عیار یک میلیون و ۶۲۰ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۲ عیار یک میلیون و ۶۹۲ هزار تومان و یک گرم طلای ۲۴ عیار نیز یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان تعیین شد.

کد خبر: ۱۶۱٬۸۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha