۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
۱۵۹ تن دانه‌های روغنی کلزا در زنجان خریداری شد
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان:

۱۵۹ تن دانه‌های روغنی کلزا در زنجان خریداری شد

زنجان- زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان از خرید تضمینی بیش از ۱۵۹ تن دانه های روغنی کلزا کشاورزان زنجانی تا تاریخ ۲۱ تیر ماه سال جاری در استان خبر داد.

ولی الله زمانی در گفتگو با خبرنگار بازار از خرید تضمینی بیش از ۱۵۹ تن دانه های روغنی کلزا کشاورزان زنجانی تا تاریخ ۲۱ تیر ماه سال جاری در زنجان خبر داد و گفت: امسال هشت مرکز خرید تضمینی دانه های روغنی کلزا و گلرنگ در شهرستان‌های ابهر، خرمدره، طارم هرکدام یک مرکز و در خدابنده و زنجان نیز هر کدام دو محل آماده خرید این محصول از کشاورزان است.

وی به افزایش ۸ هزار تومانی خرید تضمینی کلزا اشاره کرد و ابراز داشت: با هدف تشویق کشاورزان به کشت محصولات اساسی، قیمت خرید تضمینی کلزا به ۲۳ هزار تومان برای هر کیلوگرم افزایش یافته است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: هم اکنون هر کیلوگرم دانه‌ روغنی کلزا از کشاورزان استان ۲۳ هزار تومان به صورت تضمینی و با نرخ مصوب دولتی خریداری می شود.

زمانی تاکید کرد: سالانه دانه های روغنی تولید شده توسط غله و خدمات بازرگانی استان زنجان به صورت تضمینی و با نرخ دولتی خریداری و به کارخانه های روغنی کشی ارسال می شود.

کد خبر: ۱۶۱٬۶۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha