۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
کالابرگ مانع از تورم بازار و متلاطم شدن اقتصاد می‌شود
عضو کمیسیون انرژی مجلس:

کالابرگ مانع از تورم بازار و متلاطم شدن اقتصاد می‌شود

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه کالابرگ الکترونیکی سبب چرخش پول و رسیدن آن به دست تولیدکننده می‌شود، گفت: کالابرگ مانع از متورم شدن بازار و در ادامه متلاطم شدن اقتصاد کشور خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، رمضانعلی سنگدوینی بر ضرورت اجرای صحیح طرح کالابرگ الکترونیکی به عنوان مصوبه مجلس در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ تاکید کرد و گفت: از آنجا که پرداخت نقدی یارانه موجب تورم و افزایش نقدینگی در کشور می‌شود، تامین اقلام اساسی از طریق کالابرگ بهترین روش برای کمک به آن‌ها به شمار می‌آید، ضمن آنکه کالابرگ الکترونیکی سبب چرخش پول و رسیدن آن به دست تولیدکننده می‌شود.

نماینده مردم گرگان و آقلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کالابرگ مانع از متورم شدن بازار و در ادامه متلاطم شدن اقتصاد کشور خواهد شد، گفت: دولت باید برای کاهش فشار اقتصادی به مردم از راهکارهای همچون کوپنی کردن کالاهای اساسی استفاده کند.

وی تاکید کرد: طرح کوپنی کردن ارزاق هرچه سریع‌تر توسط دولت عملیاتی شود تا کالاها مطابق قیمت مصوبه دولت به دست خانوارها برسد چراکه نوسانات شدید قیمت ارز و دلار مانع از کنترل قیمت‌ها شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح توزیع کالابرگ الکترونیکی علاوه‌بر کمک به مردم، کمک به دولت و تولیدکننده است، اظهار کرد: اگر این پول به تولیدکننده نرسد چرخه تولید خود را ادامه نمی‌دهد اما توزیع کالابرگ به این چرخه کمک کند.

کد خبر: ۱۶۱٬۲۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • پوریا IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      0 0
      لطفان نقدی بدید ما نیازهای دیگه ای داریم لاقل نصفشو نقدی بدید جیب خالی چکار کنیم