۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
عملیات درزگیری در راه‌های مواصلاتی استان سمنان آغاز شد
با ۱۱ میلیارد ریال اعتبار؛

عملیات درزگیری در راه‌های مواصلاتی استان سمنان آغاز شد

سمنان – مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان گفت: عملیات درزگیری درراه‌های مواصلاتی استان با استفاده از قیر پلیمری و اختصاص ۱۱ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

به گزارش خبرنگار بازار، احسان منصور کیایی پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری سمنان با اشاره به آغاز اجرای عملیات درزگیری با قیر پلیمری درراه‌های مواصلاتی استان اظهار داشت: این عملیات با تخصیص ۱۱ میلیارد ریال اعتبار آغازشده است.

وی ترمیم و نگهداری آسفالت جاده را مهم‌ترین هدف از اجرای این عملیات برشمرد و افزود: جلوگیری از نفوذ آب باران و آب‌های سطحی از محل ترک‌ها و نشست‌های حاصل از زیرسازی صورت گرفته از دیگر اهدافی است که در این راستا دنبال می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان بابیان اینکه این عملیات سبب افزایش دوام روسازی و طول عمر مفید آسفالت شده و سطح هم ترازی را ایجاد می‌کند، یادآور شد: در اجرای این عملیات ابتدا ترک‌های طولی و عرضی آسفالت توسط دستگاه‌های کاتر تراشیده می‌شود.

منصور کیایی پاک‌سازی ترک‌ها با دمیدن هوای فشرده و پر کردن محل ترک با قیر اصلاح‌شده پلیمری را از مراحل بعدی این عملیات عنوان کرد و گفت: یک هزار و ۹۹۵ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی تحت پوشش این اداره کل قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی منسجم و اجرای مناسب این طرح، شاهد تحولی متمایز در خصوص ارائه خدمات راهداری در حوزه استحفاظی راهه‌ای این اداره کل باشیم.

کد خبر: ۱۶٬۱۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha