۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳
۲۵۶ بسته سرمایه گذاری در گیلان شناسایی شد
استاندار گیلان:

۲۵۶ بسته سرمایه گذاری در گیلان شناسایی شد

رشت- استاندار گیلان صدور ۱۲ مجوز سرمایه گذاری و شناسایی ۲۵۶ بسته و عرصه سرمایه گذاری در استان را گامی برای توسعه و تحول استان خواند.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، اسدالله عباسی با تشریح روند توسعه اقتصادی در استان، به اقدامات صورت گرفته در گیلان با هدف رونق اقتصادی اشاره کرد و افزود: اقتصاد داخلی نقش تعیین کننده ای در توسعه پایدار دارد.

وی صدور ۱۲۸ مجوز سرمایه گذاری و شناسایی ۲۵۶ عرصه سرمایه گذاری در گیلان بر اساس توانمندی های موجود در نقاط مختلف استان را گامی در مسیر تسهیل سرمایه گذاری خواند و گفت: این مهم برای اولین بار در گیلان محقق شده است.

استاندار گیلان مولدسازی تولید و تغییر وضعیت واحدهای راکد و نیمه فعال به فعال را ضرورتی غیرقابل انکار دانست و یادآور شد: با راه اندازی واحدهای راکد مقدار میزان قابل توجهی از تعهد اشتغال استان در دولت سیزدهم اجرایی می شود.

عباسی با انتقاد از عملکرد برخی بانک ها به جهت تمرکز اعتبارات در تهران ، تصریح کرد: بانک ها باید نسبت به تامین و توزیع عادلانه اعتبارات و تسهیلات و همراهی بهتر با تولیدکنندگان و سرمایه گذاران اهتمام ورزند.

وی با توجه به قابلیت ها و ظرفیت های صنعت و معدن و توسعه فضا کسب و کار در گیلان، گفت: شرایط مناسبی در زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی با حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی، در گیلان با تقویت اقتصاد دریا، اقتصاد گردشگری و اقتصاد کشاورزی وجود دارد که باید مورد توجه و حمایت بیشتر قرار گیرد.

کد خبر: ۱۶۰٬۹۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha