۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
زعفران «دودانگه» قابل رقابت با رقبا در بازار است
در گفتگو با بازار؛

زعفران «دودانگه» قابل رقابت با رقبا در بازار است

ساری- اصغری، تولیدکننده زعفران در دودانگه ساری گفت: دودانگه قطب تولید زعفران و گیاهان دارویی است و تولیدات آن با محصولات دیگر مناطق رقابت می کند.

زهرا اصغری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بخش های قابل توجهی از منطقه دودانگه ساری زیر کشت گیاهان دارویی از جمله زعفران و گل محمدی رفته است، افزود: اسانس گل محمدی تولید شده در دودانگه ساری درجه یک و قابل رقابت به گلاب کاشان است.

وی ادامه داد: همچنین کیفیت محصول زعفران دودانگه ساری نیز بسیار بالا است و بازارپسندی بالایی دارد و مشتریان زیادی از مناطق مختلف برای خرید به منطقه مراجعه می کنند.

وی نبود شرکت تعاونی را از جمله دغدغه تولیدکنندگان و پرورش دهندگان گل وگیاه ذکر کرد و گفت: همچنین برای رونق کسب وکار نیازمند تسهیلات و حمایت کافی از سوی مسئولان هستیم.

این پرورش دهنده گیاهان دارویی بازار فروش را از مهمترین دغدغه ها برشمرد و گفت: بیشتر تولیدرات را در نمایشگاه های عرضه و فروش که به صورت موقت برپپا می شود، به فروش می رسانیم.

اصغری یادآور شد: مشاغل خانگی باید در داخل استان مورد توجه و حمایت قرار گیرد و اگر مردم زعفران و گل محمدی را از ما خریداری کنند بسیاری از مشکلات پرورش دهندگان رفع می شود.

کد خبر: ۱۶۰٬۹۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha