۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
راه‌اندازی آب‌شیرین کن ۷ هزار متر مکعبی وحدتیه تا پایان تیرماه امسال
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

راه‌اندازی آب‌شیرین کن ۷ هزار متر مکعبی وحدتیه تا پایان تیرماه امسال

بوشهر- رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی آب‌شیرین کن ۷ هزار متر مکعبی وحدتیه تا پایان تیرماه امسال خبر داد.

ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مهم‌ترین مشکل کنونی در دشتستان کمبود آب شرب در نقاط مختلف پهناورترین شهرستان استان است که باید فکری عاجل برای این مهم شود.

وی افزود: روستای شاه‌پسرمرد حدود سی روز است که آب ندارند و حتی با تانکر هم آبرسانی به این روستا نشده و مردم واقعا در مضیقه هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: راه‌اندازی سد دالکی و بهره‌برداری از پروژه‌های آب‌شیرین کن و صرفه‌جویی در مصرف آب از راهکارهای کنونی برای غلبه بر بی‌آبی در دشتستان است.

رضایی از راه‌اندازی آب‌شیرین کن ۷ هزار متر مکعبی وحدتیه تا پایان تیرماه خبر داد و تصریح کرد: با همراهی مدیرعامل آبفای استان بوشهر از پروژه آب‌شیرین‌کن وحدتیه بازدید کردیم که مقرر شد تا پایان تیرماه سال جاری وارد مدار تولید شود.

وی با بیان اینکه این پروژه در مراحل نهایی قرار دارد گفت: طبق قول پیمانکار پروژه، آب شیرین کن وحدتیه هم‌اکنون مراحل تست خود را سپری می‌کند و در صورت راه‌اندازی، قرار است که روزانه هفت هزار متر مکعب آب وارد شبکه کند.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: از مدیران آب استان انتظار داریم در راستای بهره‌برداری از سایر آب‌شیرین‌کن‌های دشتستان نیز تسریع کنند تا مردم بیشتر از این در مضیقه نباشند.

کد خبر: ۱۶۰٬۹۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha