۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
منظومه روستایی زنجان تهیه شد/  توانمندسازی روستاها در دستور کار
استاندار زنجان:

منظومه روستایی زنجان تهیه شد/ توانمندسازی روستاها در دستور کار

زنجان - استاندار زنجان با بیان اینکه منظومه اقتصاد روستایی در زنجان تهیه شده است، گفت: این منظومه در راستای توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار در روستاها تهیه شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: سلطانیه ظرفیت و پتانسیل گردشگری خوبی دارد که استفاده درست از این فرصت در توسعه اقتصاد و اشتغال این شهرستان بسیار موثر است.

وی اظهار کرد: سلطانیه دارای ظرفیت های خوب و مهمی در بخش های مختلف کشاورزی و صنعتی است که در صورت توجه به این ظرفیت ها، این شهرستان می تواند مسیر رشد و توسعه را طی کند. 

استاندار زنجان گفت: مردم سلطانیه در کنار کشاورزی و دامپروری به مشاغل خانگی مشغول هستند که نمونه بارز اقتصاد مقاومتی است.

حقیقی با بیان اینکه منظومه اقتصاد روستایی در زنجان تهیه شده است، ابراز کرد: این منظومه در راستای توانمندسازی و ایجاد استغال پایدار در روستاها تهیه شده است.

وی به کارکردهای منظومه‌های روستایی اشاره کردو افزود: پیمانکار این طرح تمام نظرات منطقی را اعمال کرده و مسائل مربوط به آن در شورای برنامه‌ریزی شهرستان بررسی خواهد شد.

استاندار زنجان بابیان اینکه مسئولان به وعده هایی که می دهند باید عمل کنند، گفت: وعده‌های مسئولان به مردم باید قابل اجرا و عملی باشد.

حقیقی تصریح کرد: در ستاد رفع موانع تولید جلسات در واحدهای تولیدی رفع می شود و این امر باعث شده امسال واحد تولیدی در زنجان تعطیل نشود و واحدهای تولیدی با ظرفیت بالایی فعالیت کنند.

وی به پروژه های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: پروژه‌های اقتصادی باید در راستای اقتصاد مقاومتی باشد.

استاندار زنجان ابراز کرد: زنجان باید رتبه خوبی را در حوزه تسهیل کسب و کار به خود اختصاص دهد و مدیران در بحث اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی بیشتر تلاش کنند. 

حقیقی افزود: امسال کارهای بزرگی در عرصه اقتصادی انجام می شود که مهم‌ترین آن افتتاح هفت واحد تولیدی بزرگ در استان است که حجم سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته بیش از دوهزار میلیارد تومان برآورد شده است.

کد خبر: ۱٬۶۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha