۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۶
 ۱۴۸ واحد صنعتی راکد در استان سمنان شناسایی شده است
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

۱۴۸ واحد صنعتی راکد در استان سمنان شناسایی شده است

سمنان - هاشمی، استاندار سمنان با بیان اینکه ۱۴۸ واحد صنعتی راکد در استان شناسایی شده است، گفت: تلاش برای توسعه تولید صنعتی و دوری از رکود در دستور کار دولت قرار دارد.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه سال گذشته ۱۴۸ واحد صنعتی ۱۰۰ درصد راکد در استان شناسایی شده است، تاکید کرد: تلاش برای افزایش بهره وری و احیای واحدهای تولیدی و صنعتی از جمله اقدامات مهم استان در سال جاری است.

وی با بیان اینکه ۴۰ واحد راکد در استان سمنان به تولید بازگشته و شرایط خوبی را نیز برای اشتغال پدید آورده است، گفت: افزایش تعداد واحد های فعال شده راکد و جلوگیری از تعطیلی واحد های تولیدی سیاست جدی دولت در استان سمنان است.

استاندار سمنان با بیان اینکه ۱۸ شهرک و نقطه صنعتی فعال در استان سمنان وجود دارد که ظرفیت های خوبی برای تثبیت اشتغال و ورنق تولید هستند، گفت: یکی دیگر از اولویت های ما در سال جاری افزایش بهره وری تولید در زمینه استفاده از دانش بنیان ها است.

هاشمی با بیان اینکه مجموعاً یک هزار و ۸۷۰ واحد صنعتی در استان سمنان وجود دار، گفت: رونق تولید و اشتغال و همچنین تلاش برای جذب اعتبارات سفر رئیس جمهور و اختصاص یه افزایش بهره وری تولید از مسائلی است که توسط مسئولان ذی ربط پیگیری و دنبال می شود.

کد خبر: ۱۶۰٬۷۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha