۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
روزانه ۲۱۰ هزار بشکه نفت در استان ایلام استحصال می شود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

روزانه ۲۱۰ هزار بشکه نفت در استان ایلام استحصال می شود

ایلام- فلاحی، نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به ظرفیت های نفت و گاز در ایلام، گفت: روزانه ۲۱۰ هزار بشکه نفت در استان ایلام استحصال می شود.

سارا فلاحی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: ثروتمند بودن استان ایلام برای مردم ایجاد سؤال می‌کند که چرا با چنین ظرفیت‌های بالایی، استان ایلام چنین فقیر و در بسیاری از شاخص‌های توسعه عقب افتاده است.

وی گفت: روزانه ۲۱۰ هزار بشکه نفت و ۶ میلیون متر مکعب گاز از استان ایلام استحصال می شود، برنامه ریزی شده که میزان برداشت نفت در استان به ۳۰۰ هزار بشکه در روز افزایش یابد.

فلاحی با اشاره به وعده های دولت برای سرمایه گذاری در بخش نفت و گاز استان، افزود: قرار بود ۴ میلیارد دلار در حوزه نفت و گاز استان سرمایه گذاری شود که انتظار داریم که این موضوعات در استان عملیاتی شود.

نماینده مردم ایلام افزود: اجرایی شدن فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام نیاز به سرمایه گذاری دارد و اگر این مهم رخ دهد باعث اشتغالزایی و توسعه کل استان می شود.

وی تصریح کرد: از وزارت نفت انتظار داریم که از جوانان نخبه و متخصص استان در حوزه نفت و گاز استفاده شود و مدیریت بخش های مختلف این حوزه به دست فرزندان متخصص استان سپرده شود.

کد خبر: ۱۶۰٬۷۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha