۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۰
خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجانی از مرز ۱۵ هزار تن گذشت
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجانی از مرز ۱۵ هزار تن گذشت

زنجان- زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: خرید گندم در استان زنجان از مرز ۱۵ هزار تن گذشت و نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از سه برابر افزایش دارد.

ولی الله زمانی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: بیش از ۱۵ هزار و ۴۲۱ تن گندم کشاورزان که در سال زراعی ۱۴۰۱ برداشت کرده اند از طریق ۱۲ مرکز فعال ملکی و خصوصی در استان خریداری شده است و خرید گندم در استان نسبت به سال گذشته بیش از سه برابر رشد دارد.

وی اظهار کرد: به ازای هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در کمترین زمان به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: محموله‌های گندم تحویلی گندمکاران افزایش داشته است و: تاکنون دو هزار و ۴۷۹ محموله گندم از ۹۹۷ گندمکار خریداری و در سلیوهای ملکی و خصوصی جهت برنامه ریزی در تامین آرد و نان شهروندان ذخیره شده است.

زمانی تاکید کرد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم معمولی و دوروم به ترتیب ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و ۱۰ هزار و ۹۲۰ تومان تعیین و مبلغ یک هزار تومان نیز جایزه تحویل گندم به دولت به ازای هر کیلوگرم، به مبلغ مذکور اضافه شده است.

وی افزود: کشاورزان باید مدارک خود را بدون مغایرت و با ارائه کپی کارت ملی، شماره حساب بانک کشاورزی و ثبت در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی، جهت تحویل گندم به مراکز ملکی و خصوصی مراجعه کنند.

کد خبر: ۱۶۰٬۷۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      0 0
      عجب