۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
ایجاد ۱۰۰۰ شغل در ۷ واحد صنعتی استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

ایجاد ۱۰۰۰ شغل در ۷ واحد صنعتی استان بوشهر

بوشهر- باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از ایجاد ۱۰۰۰ شغل در ۷ واحد صنعتی استان بوشهر خبر داد.

علی باستین در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: واحدهای تولیدی و صنعتی نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار دارند و اگر حمایت شوند نتایج ملموسی در پی دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: یک برنامه با عنوان "پنجشنبه‌های نظارتی" عملیاتی کرده‌ایم و از واحدهای صنعتی و اقتصادی که دچار مشکل هستند بازدید می‌کنیم و دغدغه‌ها را با حضور متولیان واحدها و مدیران ذیربط بررسی و نتیجه گیری و اجرا می‌کنیم.

وی یادآور شد: امروز از چند مجموعه تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بازدید کردیم و امیدوارم این روند تداوم داشته باشد.

معاون استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: رسیدگی به مسائل تولید کنندگان و کارآفرینان، یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است و همه متولیان بخش صنعت و بانک‌ها باید با احساس مسئولیت تمام، پای کار سرمایه گذاران و تولیدکنندگان باشند و حل مشکلات و رفع موانع آنان را در اولویت قرار دهند.

وی در بازدید از واحد در دست ساخت "نگین لیان پارس" تولید کننده کاغذ دیواری گفت: این واحد با تامین منابع و پرداخت تسهیلات بانکی به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان تا هفته دولت به بهره برداری می‌رسد و بیش از ۱۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

باستین با بیان اینکه پنجشنبه‌های نظارتی را ادامه خواهیم داد افزود: با تمام توان در کنار تولید کننده‌ها و رافع موانع تولید هستیم و اجازه نمی‌دهیم در این راستا اهمالی صورت گیرد.

وی همچنین از دو واحد تولید کننده بالابر درب‌های کرکره‌ای و شرکت «جی لیان جی» و طرح‌های توسعه و الحاقی آن بازدید کرد و در نشست با مدیران این واحد ها بیان کرد: برای تامین نقدینگی و زمین مورد نیاز همکاری خواهد شد.

معاون استاندار بوشهر اعلام آمادگی سرمایه گذاران خارجی را برای مشارکت در طرح تولید الیاف مصنوعی پالایش پارس لیان و پلی استر آریان فرصتی برای تسریع در تکمیل و شروع این طرح خواند.

باستین یادآور شد: فعال سازی این چند واحد، مستقیما بیش از یک‌هزار فرصت شغلی ایجاد خواهند کرد.

کد خبر: ۱۶۰٬۶۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha