۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
رتبه دوم زنجان در جذب مشارکت‌های اقتصادی بخش خصوصی
استاندار زنجان خبر داد:

رتبه دوم زنجان در جذب مشارکت‌های اقتصادی بخش خصوصی

زنجان - استاندار زنجان با بیان اینکه این استان زیر ساخت‌های لازم برای جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی را دارد، گفت: در حوزه جذب مشارکت‌های اقتصادی بخش خصوصی رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی شامگاه شنبه در گفتگوی ویدئو کنفرانسی با خبرنگاران برگزار شد، با بیان اینکه زنجان زیر ساخت‌های لازم برای جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی را دارد، گفت: این استان در حوزه جذب مشارکت‌های اقتصادی بخش خصوصی رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه زنجان در حوزه اشتغال وضعیت خوبی دارد و نرخ بیکاری نیز کاهش یافته است.

استاندار زنجان، به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعات مهم برای جهش تولید، بازگشت واحدهای تولیدی تعطیل‌شده به چرخه تولید است و برای تحقق این مهم در استان برنامه‌ریزی لازم انجام‌ و نقشه راه تهیه شده است.

حقیقی با بیان اینکه کمیته رصد اشتغال زنجان نیز تشکیل‌شده است، گفت: رفع مشکلات نقدینگی واحدهای تولیدی و معوقات بانکی مشکل مهم واحدهای تولیدی در استان است که در این راستا مشکلات این واحدها با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی ذی ربط تولید رفع خواهد شد.

وی از تشکیل کمیته احیای واحدهای تولیدی زنجان خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این کمیته شناسایی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی در استان است.

استاندار زنجان یادآور شد: باید عزم همگانی در تحقق شعار سال مد نظر قرار گیرد و برای تحقق شعار سال از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود به نحو احسن استفاده شود تا جهش تولید محقق شود.

حقیقی تاکید کرد: در راستای تحقق شعار سال باید مدیران دست سرمایه‌گذاران را بگیرند تا تولید و اشتغال تقویت شود.

کد خبر: ۱۶٬۰۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha